فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: طبق نظر سنجی انجام گرفته، ۸۴ درصد مردم از عملکرد پلیس در برقرای نظم و امنیت ایام محرم و صفر اعلام رضایت داشته اند.
کد خبر: ۶۷۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 11 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین سازمان متولی برقراری نظم و امنیت در داخل کشور، به دلیل گستردگی وظایف و مأموریت ها، از برجستگی ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: این برجستگی هم به دلیل اهمیت و نوع وظایف آن و هم از جهت آمیختگی با شئون مختلف زندگی روزمره مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه مردم ناجا را آیینه نظام می‌دانند، گفت: مردم کشور از زمان خروج از منزل، تردد در مسیر‌های داخل و خارج شهرها، انجام امور شغلی، شخصی و اجتماعی خود به نوعی با مأموران ناجا در قالب پلیس راهنمایی و رانندگی، مأموران کلانتری، آگاهی، اماکن، گذرنامه و مواد مخدر مواجه هستند و این آمیختگی زندگی روزمره آنان با ناجا در حدی است که عمل، اقدام و کارآمدی ناجا برای آنان کارآمدی نظام را تداعی می‌کند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم همواره از اهداف اساسی پلیس به شمار می‌رود، تصریح کرد: اجرای مأموریت همراه با مدارا و جلب رضایت مردم یکی از ضرورت‌های کاری پلیس است و طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی در این راستا صورت پذیرفته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان فارس با اشاره به اینکه این فرماندهی با بکارگیری امکانات و توان موجود اقدام به مدیریت و ایجاد نظم و امنیت در ایام محرم و صفر کرده است، افزود: در این راستا اجرای طرح نظر سنجی با موضوع بررسی میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در ایام محرم و صفر توسط معاونت اجتماعی استان انجام گرفت.

وی گفت: بر اساس نتایج این نظر سنجی، ۸۴ درصد از مردم استان فارس، از عملکرد پلیس استان در ایام محرم و صفر اظهار رضایت کرده اند.
سردار گودرزی تصریح کرد: جلب رضایت و اعتماد مردم در کلیه مأموریت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها: مردم ، عملکرد پلیس ، رضایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار