شهردار کلانشهر تبریز:
شهردار تبریز گفت: اربعین حسینی، بزرگ‌ترین تجمع عقیدتی دنیاست و بسیاری از مردم جهان با حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی، پیام آزادی‌خواهی امام حسین(ع) را احیا کرده و در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 30 October 2018

شهین باهر اظهار کرد: اربعین حسینی، بزرگ‌ترین تجمع عقیدتی و انسانی شیعه است و بسیاری از مردم از سراسر دنیا و به خصوص کشور عزیزمان ایران، برای زیارت اربعین به بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) مشرف می‌شوند.

وی راهپیمایی اربعین حسینی را حرکت نمادین و بسیار مهم شیعیان در مقابل تهدیدات مختلف استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی باید بداند که شیعیان جهان در این روز عزیز، پیام آزادی خواهی امام حسین(ع) را برای جهانیان نمایش داده و بیش از پیش برای احیای این پیام تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به بخشی از خدمات موکب جنت الحسین شهرداری تبریز برای زائران اربعین حسینی عنوان کرد: بیش از دو هفته است که تعدادی از خادمین مردم در شهرداری کلانشهر تبریز، مشغول ارائه خدمات مختلف به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع)هستند.

بر اساس گفته شهردار کلانشهر تبریز، اکثر مراجعه‌کنندگان به موکب جنت الحسین شهرداری تبریز، همشهریان تبریزی و یا هم استانی‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :