رئیس اورژانس استان فارس گفت: برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین حسینی تعداد 10 دستگاه آمبولانس به منطقه جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 17 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدجواد مرادیان اظهار داشت: بیش از 30 نفر از کارکنان تلاش‌گر اورژانس به مدت 20 روز در مسیر زائران حسینی مستقر در جنوب کشور به‌طور شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس فارس علاوه بر آمبولانس از یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 دستگاه بالگرد برای مقابله با هرگونه حوادث ناشی از بیماری و دیگر موارد پزشکی، آماده ارائه خدمات درمانی است.

رئیس اورژانس فارس تصریح کرد: اکیپ اعزامی اورژانس به منطقه جنوب، هنگام نیاز زائران روزانه به بیش از 100 زائر در مسیر راه‌پیمایی را مورد معاینه و مداوا قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچون سال‌های گذشته با تمام توان در خدمت زائران هستند، اظهار داشت: تمامی آمبولانس‌های اعزامی به منطقه جنوب برای ارائه خدمات درمانی به راهپیمایان اربعین حسینی مجهز به تجهیزات کامل پزشکی و درمانی هستند.

مرادیان با اشاره به اینکه زائران برای ارائه خدمات از تمامی ظرفیت‌های پزشکی استفاده می‌کنند، افزود: اکیپ‌های درمانی آموزش‌دیده مستقر در منطقه جنوب هنگام بروز هرگونه حوادث پزشکی بلافاصله اقدام به درمان بیماران کرده ودراین راستا جای هیچ‌گونه نگرانی برای زائران نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار