قائم مقام مدیرعامل فرودگاههای کشور ؛
- قائم مقام مدیر عامل در امور فرودگاههای کشور گفت: زنجیره حمل و نقل روز به روز در استان مازندران روبه گسترش است و کمبودی در فرودگاه ساری نداریم.
کد خبر: ۶۶۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 09 October 2018

به گزارش خبرنگار ما، ازساری حسین اسفندیاری صبح سه شنبه در مراسم افتتاح اولین خط پروازی بومی استان مازندران در فرودگاه بین المللی ساری با اشاره به تکمیل زنجیره حمل و نقل هوایی در استان مازندران گفت: صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان مهمترین محور توسعه در جهان شناخته می شود و بحمدالله دراین راستا هیچگونه کمبودی در فرودگاه ساری برای سال های آتی نداریم.

این مقام مسوول افزود:ترمینال و حوزه هوانوردی فرودگاه تجهیز شده و تلاش های مستمری برای تحقق کارها در فرودگاه ساری انجام شده است.

وی با بیان اینکه کشور ما در شرایط تحریم اقتصادی به سر می بردتصریح کرد: ورود تجهیزات ناوبری و هوانوردی برای کشور یک گام اساسی محسوب می شود.

اسفندیاری با بیان اینکه ترمینال ساری شش هزار متر مربع مساحت دارد وجودآن را برای فرودگاه استان مازندران یک ضرورت برشمرد و گفت: از این ترمینال در ایام سفر حج نیز استفاده شد و با گسترش پروازها نقش موثر این ترمینال بیشتر مشهودمی شود

قائم مقام مدیرعامل فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: راه اندازی خط پروازی سبب افزایش شمار استقبال از فرودگاه ها می شود و به توسعه مقاصد و اهداف گردشگری و تجاری کمک می کند.

وی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل هوایی بسیار پرهزینه و دارای دغدغه های فراوان است اظهار امیدواری کرد تا خط های پروازی بومی در کشور گسترش یابد..
وی همچنین سیستم روشنایی تقرب دقیق را از نیازهای فرودگاهی در مازندران برشمرد و گفت: برای نصب این دستگاه و سیستم نیازمند آزادسازی بخشی از اراضی حاشیه فرودگاه ساری هستیم.
اسفندیاری ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی اولین خط پروازی بومی در فرودگاه بین المللی ساری از عملکرد حرفه ای مدیریت و پرسنل تقدیر کرد

در ادامه این مراسم محمد اسلامی استاندار مازندران، با بیان اینکه خط پروازی و استفاده از صنعت هوایی در زندگی مردم جایگاه ویژه ای دارد، گفت: ایجاد شبکه های پروازی برآورنده نیازهای همه جانبه خواهد بود.

وی افزود: یکی از الزامات توسعه حمل و نقل هوایی، ترانزیت است و باید برای توسعه آن نیز برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

استاندار مازندارن خواستار حمایت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت ها در استان شد.

استاندار مازندران ،راه اندازی اولین خط پرواز هوایی بومی استان مازندران در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری را مثبت ارزیابی کرد و خواستار گسترش خطوط دیگر شد.

سعدالله وطنخواه مدیرکل فرودگاههای مازندران بااشاره به افتتاح نخستین خط پروازی بومی در مازندران گفت ؛ برای نخستین باردرتاریخ ایران خط هوایی بومی با مشارکت شرکت هواپیمایی وارش در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری راه اندازی شد.
این مقام مسوول همچنین از بهره برداری ترمینال مستقبلین و مشایعین فرودگاه بین المللی ساری ابراز خشنودی کرد و این دستاورد بزرگ را ماحصل کار همکاران پرتلاش این اداره کل و نیز تعاملات مفیدومثبت با سازمانهای بالادستی و مرتبط دانست

مدیرکل فرودگاههای مازندران در این مراسم با اشاره به بهره برداری همزمان از خط پروازی و ترمینال فرودگاه گفت: از این پس استقبال و بدرقه زائران حج و عتبات عالیات در سالن ترمینال انجام می شود.

تکمیل زنجیره هوایی در مازندران

وی ادامه داد: فردوگاه دشت ناز ساری در هفته حدود ۸۰ پرواز و در سال بیش از شش هزار و ۵۰۰ پرواز در فرودگاه های استان انجام می شود.

وطنخواه شمار مسافران جابجا شده در فرودگاه های استان را ۵۷۰ هزار نفر در سال بیان کرد و گفت: وجود خط پروازی بومی از نیازهای استان بوده و می تواند در توسعه مناسبات گردشگری نقش ایفا کند و در فاز دوم شاهد افتتاح خط پروازی ویژه صادرات خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار