معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قم را مهمترین پایگاه فعالیت‌های قرآنی در کشور دانست و گفت: باید با تمسک به ابزار جدید در حوزه‌های گوناگون فرهنگ و عترت وارد شویم.
کد خبر: ۶۶۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 04 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، عبدالهادی فقهی‌زاده در آیین افتتاح نخستین استودیوی قرآنی استان قم که پیش از ظهر پنج‌شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بنیاد بین‌المللی آفاق برگزار شد، گفت: امروز در دنیا نگرش‌ها در حال تغییر است و برای توسعه فرهنگ اسلامی باید از ابزارهای جدیدی استفاده کرد بر همین اساس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پرداختن به فرهنگ، هنر و رسانه باید با تمسک و بهره‌گیری از ابزارهای جدید در حوزه‌های مختلف قرآنی وارد عمل شود.

وی افزود: استان قم بزرگ‌ترین افتخار تشیع و پایگاه مهم قرآنی کشور است با توجه به قرار گرفتن این شهر مقدس در مرکز کشور و تجهیز به مجهزترین استودیوی قرآنی، استان‌های هم‌جوار را در زمینه فعالیت‌های تخصصی و مجازی در زمینه قرآن و عترت را تحت پوشش قرار دهد.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: هدف از افتتاح این استودیوی قرآنی رشد و بسط فعالیت‌های قرآنی با بهره‌گیری از فضای مجازی و ابزار نوین ارتباطی است و در این زمینه همکاری نهادهای مردمی و دولتی بیشتر احساس می‌شود.

وی بیان داشت: این نخستین استودیوی قرآنی است که می‌تواند با نرخ نامه مشخصی در اختیار فعالیت‌های قرآنی استان‌های هم جوار قرار گیرد.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین افتتاح استودیوی قرآنی بنیاد بین‌المللی آفاق ضمن بازید از این استودیو، از نزدیک در جریان فعالیت این مرکز قرار گرفت و رسماً آن را افتتاح کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار