امام جمعه نی‌ریز از رانندگان خواست که با اعتصاب خود دشمن را خوشحال نکنند.
کد خبر: ۶۶۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 29 September 2018

تابناک فارس به نقل از هورگان: آیت‌ا... سید محمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه به اعتصاب رانندگان اشاره کرد و از آنها خواست که مراقب باشند با این کار دشمن را خوشحال نکنند.

خطیب جمعه نی‌ریز اظهار داشت: این که رانندگان حقشان را بگیرند و مشکلاتشان را مطالبه کنند عیبی ندارد. دولت هم باید حقوقشان را بپردازد؛ اما کاری نکنند که دشمن خوشحال شود، کارها از رونق بیفتد و به مردم صدمه وارد شود. ما باید حقمان را بگیریم؛ اما نه به قیمت از دست رفتن عزتمان.

ایشان اضافه کرد: رانندگان با این اعتصابها هم کار خودشان لنگ می‌شود و هم کارهای مردم. البته مسئولان تدارک دیده‌اند که مشکلی پیش نیاید. حالا هم اگر عده‌ای منافق تحریک می‌کنند، به حرف آنها گوش نکنید. دولت قول داده و باید به وعده خود عمل کند. شما هم باید این سختی را تحمل کنید تا دولت فرصت کند و مشکلات کشور را حل نماید.

امام جمعه نی‌ریز در عین حال گفت: نیروهای انتظامی امنیت جاده‌ها را تأمین می‌کنند و راننده‌ها نباید بترسند. همه ما باید با دولت همکاری کنیم و انقلابمان را نگه داریم.

عضو خبرگان رهبری در جایی دیگر از سخنان خود، امر به معروف و نهی از منکر را از مسائل بسیار مهم و وظیفه همگانی دانست و گفت: بزرگترین منکر در جامعه ظلم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار