شاهین فرزانه جوان 24 ساله اردبیلی است که به خاطر کوتاهی قد نمی تواند شغلی پیدا کند.
کد خبر: ۶۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 25 July 2015

به گزارش سبلانه، شاهین فرزانه، جوان 24 ساله ای است که با وجود داشتن انگیزه و توانایی، اما به خاطر کوتاهی قد نتوانسته تاکنون برای خود شغلی پیدا کند.

او می گوید برای پیدا کردن شغل به به نهادها و افراد مختلف از جمله رئیس جمهور، نمایندگان استان، استاندار و.... درخواست و نامه داده ولی هیچ کس تا به حال جوابی نداده است و تنها برای گرفتن وام معرفی می کنند که البته بازپرداخت آن نیز برای من مشکل است.

شاهین که تنها با پدرش زندگی می کند می گوید که مادرش یک سال پیش به رحمت خدا رفته و یک برادر و یک خواهر دارد که آنها نیز ازدواج کرده و به زندگی خود مشغولند.

او ادامه می دهد که تا بازنشستگی پدرش هم چیزی نمانده است.

نکته جالب در مورد شاهین این است که او اندازه  قدش را هم نمیداند چقدر است و از جزئیات مشکلی که تمام زندگی اش را تحت الشعاع قرار داده بی خبر است.

او مدرک دیپلم دارد و البته مدرک کامپیوتری ACDL  و به تایپ نیز نسبتا مسلط است.

شاهین که به خاطر قدش معافیت پزشکی گزفته می گوید: من توقع کار آنچنانی ندارم ولی  اگر در یک کارخانه و یا شرکتی بتوانم حتی به صورت کار خدماتی که متناسب با قدم باشد فعالیت داشته باشم، برای من کافی است.

او که عضو سازمان بهزیستی هم هست ادامه می دهد که در استان ما برخلاف تهران و بسیاری از استان‌ها انجمنی برای حمایت از کوتاه قامتان وجود ندارد و اگر این انجمن تشکیل شود شاید راحت‌تر بتوانیم مشکلات خود را حل و فصل کنیم.

شاهین می گوید در موسسه های کار آفرینی هم تشکیل پرونده داده ولی هرجا که معرفی می کنند دست خالی برمی‌گردد.

جوان 24 ساله ای که ازدواج هم نکرده حالا منتظر است تا کسی با او تماسی داشته باشد و مژده کار به او بدهد تا شاید بتواند ازدواج کرده و برای خود زندگی جدیدی تشکیل دهد.

برخورد خبرنگار ما با شاهین زمانی بود که وی در حاشیه مراسم اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی در اردبیل، قصد داشت مشکلاتش را با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در میان بگذارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار