نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی حمله تروریستی به رژه نظامیان اهواز را محکوم کرد و همچنین افزود: مگر ما مرده باشیم که خون برادرانمان بی منتقم باقی بماند
کد خبر: ۶۵۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:متن پیام به شرح زیر است:

قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا...

و تو، ای آن که در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تفدیر نهفته بوده ای ... نومید مشو، که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست و انتظار می کشد تا تو ... از خود و دلبستگی هایت هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکان ولایت ملحق شوی و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله سال شصت و یکم هجری برسانی و در رکاب امام عشق به شهادت رسی... یاران! شتاب کنید، قافله در راه است.

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مردان خدا در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که در اعلا مراتب اتصاف به ایمان و متعلقات آن بوده اند آنهم در آغازین روز سالگرد دفاع مقدس، بر ما گران اما به تمسک از افشاگر واقعه کربلا زینب کبری (س) عرض می نماییم ؛ ما رایت الا جمیلا ...

شهادت و به خون غلطیدن مردانی که در سایه رشادت و شجاعتشان همواره هویت خبیث پنهان جانوارانی که حتی وهم انسانیت در موردشان خطاست؛ آشکار می شود، ما را نه تنها دلسرد نخواهد کرد که اسباب تحکم و ثبوت قدمهایمان در مسیر انقلاب اسلامی خواهد بود. من یک سپاهیم و مفتخر به پیوند اخوت 40 ساله ای که میان من و برادرانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران ریشه دوانده.

مگر ما مرده باشیم که خون برادرانمان بی منتقم باقی بماند. قسم به منتقم خون آل الله، قسم به عزت و آزادگی ثارالله و قسم به شرافت و اقتدار اولیاء مخدره زینب (س) و به اذن مقام عظمای ولایت، که پاسخ تلنگر این بردگان و حقیران نامرد، سیلی سهمگینی خواهد بود از سوی ما بر چهره منفور اربابان ایشان.

اینجانب ابوذر کرمپور، نماینده مجلس شورای اسلامی به حکم سوگندی که در راستای حسن وکالت خود از ملت شریف ایران یاد کرده ام اعلام می دارم دشمنان در هر شکل و هر لباس و هر جریانی که هستند بدانند:

تلقى ما از شما، سایه نشینی و دون صفتی است که اگر جز این بود از پشت خنجر نمی افکندید. مرد نبودید که مردانه و سینه به سینه صف آرایی کنید.

موضع ما نسبت به حرافان منطقه و آنانی که ایران و ایرانی را تروریسم خوانده اند روشن است، وضعیت شما هم که اظهر من الشمس است.

تروریسم شمایی هستید که در خبرهایتان حمله تروریستی امروز را حمله مسلحانه مخابره کرده اید !!

تروریسم شمایی هستند که حرکت ضد انسانی در عرصه سیاست بین المللی را حقوق بشر قلمداد می نمایید و حال آنکه شعار حقوق بشر و دموکراسی از زبان شما چیزی جز محمل بافی و کذب گویی نیست.

عرصه مبارزه ما با شما جنایتکاران بد عهد و فرزندان ناخلفتان در گروهک ها و جریان های تروریستی همچنان باقیست و حال که جوی خون شهدایمان در نیروهای مسلح به دریای خون حسین و یارانش در محرم الحرام سال 61 هجری پیوسته است به دشمنانمان در هر کالبدی و در مکانی که هستند از لندن و نیویورک گرفته تا ریاض اعلام می داریم : به قطع صلح حسنی، قیام حسینی را در پی خواهد داشت و وای بر کسانی که فراموش کرده باشند علی زمان هرگز بی ابوذر نخواهد ماند!

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغ دیده و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان، این مصیبت را به حضرت ولیعصر، مقام معظم رهبری، خانواده و متعلیق آن عزیزان و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای شهدای این حمله تروریستی رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحین عزیز شفای عاجل مسألت دارم.

اجرکم الله و رحمکم

ابوذر کرم پور

مشاور مقام عالی مجلس شورای اسلامی در امور شهدا و ایثارگران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار