امام جمعه شیراز، مراسم پیاده روی اربعین حسینی را گنجینه معنوی بی نظیر برای ملت‌ های مسلمان خواند و بر لزوم خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار حسینی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (31 شهریور) در جلسه هماهنگی موکب «احمد بن موسی (ع)»، مراسم پیاده روی اربعین حسینی را گنجینه معنوی بی نظیر برای ملت‌ های مسلمان خواند و بر لزوم خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار حسینی تاکید کرد.

 

رئیس هیئت امنای موکب «احمد بن موسی (ع)» در ادامه خاطرنشان کرد: ایام پیاده روی اربعین حسینی، فرصتی مغتنم است که باید از آن در راستای ارتباط گیری و شبکه سازی با مسلمانان دیگر کشورها بهره گرفت.

 

وی در ادامه افزود: در ایام اربعین حسینی، از بیش از 30 کشور اسلامی شاهد حضور و اجتماع میلیونی مسلمانان و شیعیان در مراسم پیاده روی هستیم که باید قدر این فرصت را بدانیم و برای بهره گیری و ارتباط مستمر و مناسب با مسلمانان دیگر کشورها برنامه ریزی کنیم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس تاکید کرد: علاوه بر این موکب، باید از ظرفیت دیگر موکب هایی که از استان فارس در مسیر شهر مقدس کربلا در خاک ایران و یا عراق برپا می شوند هم بهره گرفت و برای خدمات رسانی و ارائه محتوای مطلوب فرهنگی به زوار حسینی، تلاش و برنامه ریزی مطلوبی انجام شود.

 

خاطرنشان می شود، موکب «احمد بن موسی (ع)»، امسال هم همانند سال های گذشته در ایام اربعین حسینی، در شهر مقدس کربلا میزبان زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود و تمامی هزینه های این موکب از محل نذورات و هدایای مردمی تامین می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار