لارستان الگوی وحدت و نمونه مثال زدنی برادری شیعه و سنی است و مردم این شهرستان همواره برای بهبود شرایط شهر و روستای خود تلاش کرده اند.
کد خبر: ۶۵۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 11 September 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: جمشید جعفر پور ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خیران حسینی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: لارستان الگوی وحدت و نمونه مثال زدنی برادری شیعه و سنی است و مردم این شهرستان همواره برای بهبود شرایط شهر و روستای خود تلاش کرده اند.

وی به مجاهدت‌های علمایی همچون سیدعبدالحسین لاری اشاره کرد و افزود: این مجاهد نستوه با اعتقاد راسخ خود در مقابل ظلم و استبداد ایستاد و مبارزه کرد.

در ادامه این مراسم فرماندار ویژه لارستان نیز گفت: لارستان با بیش از ٤٠٠ مسجد و حسینیه و ١٠٠ هیئت مذهبی همواره هدایت گری، نقش آفرینی و جهت دهی را بر عهده داشته است.

جلیل حسنی با بیان اینکه نام خیران در عرصه‌های مختلف در کشور زبانزد خاص و عام است، افزود: با وجود بدی آب و هوا و نبود امکانات، ١٦٥ بانک و موسسه در این شهرستان همواره زمینه رونق اقتصادی را فراهم کرده که در این میان خیران نقش برجسته و تاثیر گذاری داشته اند.

در این مراسم از ۲۶ نفر از خیران حسینی در شهرستان لارستان تجلیل شد.

همچنین صبح امروز رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای لار و مرقد آیت الله موسوی لاری از مقام شامخ شهدا و این عالم نستوه تجلیل کرد.

بازدید از پردیس خیرساز دانشکده علوم پزشکی لار و مجتمع فرهنگی ورزشی خیرساز منیری از دیگر برنامه‌های سفر دکتر لاریجانی به شهرستان لارستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار