بر خلاف تصمیمات قبلی و اجماع نظرات اعضای شورای شهر واگذاری تیم شهرداری اردبیل مجددا از سوی تعدادی از اعضای شورا مطرح شد.
کد خبر: ۶۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 23 July 2015

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل نامه قرائت شده درخواست اصلاح اعتبارات سازمان فرهنگی ورزشی با تاکید به افزایش اعتبارات تیم فوتبال بار دیگر موضوع واگذاری تیم را پیش کشید.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه شهرداری با محدودیت مالی مواجه است گفت: اگر می خواهیم تیم موفق عمل کند باید آن را واگذار کنیم.

رحیم آقازاده با تاکید به اینکه بنده به مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل معترضم اضافه کرد، نه تنها دغدغه های موجود در خصوص فعالیت این سازمان مورد رسیدگی قرار نمی گیرد بلکه رو به افزایش است.

وی شالوده سازمان فرهنگی ورزشی را طراوت بخشی به جامعه دانست و افزود: تیم های فوتبالی در سایر شهرها هستند از شهرداری تغذیه نمی شود و موفق عمل می کنند.

دیگر عضو شورا حسین افسانه نیز با تاکید به اینکه بودجه از دو بخش هزینه و درآمد تشکیل شده است، اضافه کرد: ما باید مشخص کنیم پول مازادی که برای تیم درخواست شده از صرفه جویی هزینه ها است یا افزایش درآمد ها و به همین دلیل بنده نه موافقم و نه مخالفت.

علی هدایتی عضو دیگر شورای شهر اردبیل نیز تصویب مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای تیم فوتبال اردبیل در جلسات قبلی را یادآور شد و گفت: باید در پذیرش نامه درخواستی شهرداری به این موضوع توجه شود.

در حالیکه هدایتی نسبت به حساب کتاب بودجه سازمان تاکید می کرد، سخنگوی شورا سید غنی فروزان گفت: بنده مخالف فوتبال نیستم اما وضعیت فرهنگسراها نامطلوب است و بهتر بود به جای اینکه مبلغ کلانی برای فوتبال هزینه می شد به وضع فرهنگسراها رسیدگی می کردند.

وی به ضرورت تلاش برای واگذاری تیم تاکید کرد و تریبون را به دبیر دوم شورای شهر اردبیل سپرد.

لیلا تقوی با تاکید به فعالیت های برجسته سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: حمایت از ورزشکار حمایت از سلامتی است و وظیفه شورا به جای بستری کردن فرد معتاد پیشگیری از آسیب اجتماعی و به عنوان مثال حمایت از ورزش است تا فرد اصلا گرفتار اعتیاد نشود.

وی حمایت از ورزش را در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی دانست و تاکید کرد: در خصوص عملکرد سازمان های وابسته به شهرداری نیز بنده پیشنهاد می کنم هر ماه یا هر دو هفته یکبار شورا از سازمان ها بازدید داشته باشد.

اسفندیار هوشیار عضو شورای شهر اردبیل نیز با اعلام موافقت خود در حمایت از تیم فوتبال گفت: عمده مشکل ما در اردبیل همین دیدگاه مدیران است و باید توجه داشت ما باید اول فرد سالم داشته باشیم تا این فرد به سمت اعتیاد نرود.

وی با یادآوری بررسی های صورت گرفته پیشین شورا در حمایت از تیم فوتبال شهرداری تاکید کرد: کلیات اعتبارات سازمان فرهنگی ورزشی تصویب شده و انتظار می رود شورا نامه درخواستی را مصوب کند تا وضع موجود تیم حفظ شود و دچار مشکل نشود.

در ادامه شهردار اردبیل نیز با تاکید به ضرورت سرمایه گذاری در حوزه ورزش گفت: تیم شهرداری یک بارقه امید ایجاد کرده و این خود یک سرمایه اجتماعی و فرهنگی است.

حمید لطف اللهیان در تاکید به نامه درخواستی اضافه کرد: کل بودجه در این نامه مبلغ قبلی است و فقط خواستار شفاف سازی بخش فوتبال شدیم تا برنامه های حمایتی را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی با مصوبات قبلی تیم تامین مالی می شود، تصریح کرد: سال آینده دچار مشکل خواهیم شد و باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

در پایان این جلسه نامه درخواستی شهرداری با نظر اعضای شورای شهر تصویب شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار