معاون اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام بر نظارت بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل ‌داری که از محل تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شدند، تاکید کرد و گفت: ارائه تسهیلات رونق تولید باید به بهره وری و اشتغال‌زایی واقعی منجر شود.
کد خبر: ۶۵۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 09 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  ایوب درویشی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: هدف اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی است، همه دغدغه ها و اصرارها در این نشست تاکید بر راه اندازی، افتتاح طرح و ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان است.

وی با اشاره به استفاده واحدهای تولیدی از منابع تسهیلاتی استان خواستار نظارت دقیق دستگاه‌های ذی ربط بویژه بانک ها بر نحوه عملکرد واحدهای تولیدی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید شد و افزود: بانک ها باید به صورت مستمر از واحدهای تولیدی بازدید داشته باشند تا مطمئن شوند که تسهیلات اراده شده در احیاء واحدهای تولیدی موثر واقع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام به ظرفیت های بالای ستاد تسهیل در راستای رفع موانع تولید استان اشاره کرد و یادآور شد: همراهی بیشتر دستگاه های مختلف به ویژه بانک ها می تواند در اجرایی کردن مصوبات این ستاد تاثیر بسزایی داشته باشد.

در این نشست مسائل و مشکلات پنج واحد تولیدی، تولید کننده فوم پلی استایرن، کود ماکرو، لبنیات پاستوریزه ، شرکت تولید کننده لوله پلی اتیلن و یک مرغداری گوشتی بررسی و راهکارهای لازم برای رفع موانع تولید آنها ارائه شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار