مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 عنوان کرد:
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با بیان اینکه در جهت پیشبرد اهداف طرح ملی پایلوت آرد و نان در استان مازندران، خبازان شهرستان های گلوگاه و بهشهر به عنوان نمونه از شرق استان و شهرستان های رامسر و تنکابن به عنوان نمونه از غرب استان انتخاب شدند اظهار داشت: شهرستانهای مذکور از آغاز مرداد ماه سال جاری خرید سهمیه آرد مصرفی خود را از طریق سامانه بانک سپه انجام خواهند داد.
کد خبر: ۶۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 23 July 2015
به گزارش تابناک مازندران،رمضانعلی ملک با بیان اینکه با آغاز مرداد ماه در چهار شهرستان مذکور هر گونه پرداخت وجه بمنظور خرید آرد به غیر از سامانه بانک سپه غیر قانونی خواهد بودافزود: با کارشناسی های صورت پذیرفته معایب احتمالی این طرح از جمله بی‌كیفیت‌بودن جنسی كه به دست مشتری می‌رسد و یا تاخیر در تحویل گرفتن آرد نیز مورد بررسی قرار گرفته و پیش بینی های لازم جهت جلوگیری از موارد مذکور صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به اینکه مهمترین مزایای اجرای این طرح مشخص بودن قیمت هاست اظهار داشت: نانوا بعد از پرداخت پول به راحتی می تواند آرد خود را در مقصد تعیین شده دریافت کند.
ملک در تشریح مزیت بهره گیری از این سامانه اضافه کرد: نانوا از این پس برای خرید آرد نیاز به مراجعه به شرکت غله، کارخانه های آرد سازی و حتی شرکت حمل و نقل خلیج فارس ندارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان اینکه با تخلفات حوزه آرد و نان با جدیت برخورد می شود، اظهار داشت: این سامانه در راستای نظم دهی به فرآیند توزیع آرد شکل گرفته و از محاسن آن قابليت تغيير تعداد نانوايان و قابل مشاهده بودن عمليلت خريدو حمل آرد است.
ملک افزود: در صورتی که تخلفی از نانوا ثبت شده باشد سهمیه آرد به وی تعلق نمی گیرد و می توان به سادگی این مهم را در این سامانه پیاده کرد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 همچنین اظهار داشت: در صورت موفقیت طرح خرید آرد مصرفی واحد های خبازی از طریق سامانه بانک سپه، از شهریور ماه سال جاری این طرح در سراسر استان مازندران اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار