با فراخوان رئیس ستاد مدیریت بحران سوادکوه
فراخوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه از مدیران استانی و شهرستانی برای ارائه راهکارها و خدمات مطلوب به آسیب دیدگان و رسیدن به وضعیت عادی در مناطق سیل زده شهرستان
کد خبر: ۶۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 23 July 2015
رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه، مدیر کل بنیاد مسکن استان ، مدیر عامل آب منطقه ای، مدیر کل مدیریت بحران استانداری ، معاونت برنامه ریزی جهاد، معاون بنیاد مسکن استان، معاون منابع طبیعی و معاونت گاز استان را به همراه مدیران شهرستانی از جمله گاز، برق، آب منطقه ای آب شهری و روستایی، منابع طبیعی، جهاد، شهرداران، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهرهای سوادکوه و معاونت فرمانداری سوادکوه و ... را در ششمین نشست مدیریت بحران این شهرستان که پس از سیل روز یکشنبه بوقوع پیوسته را در محل شهرداری زیراب مدیریت کرد. در این نشست مقرر شد شرکت گاز استان در اسرع وقت نسبت به ایمن سازی خط تغذیه انتقال گاز در خیابان 17 شهریور زیراب اقدام نماید همچنین با عنایت به هماهنگی رئیس کارگروه سیل وزارت کشور با همتای خود در شرکت نفت ایران پیگیری برای تامین 400 میلیون تومان به منظور احداث دیوار حفاظتی با همکاری و مشارکت آب منطقه ای، شهرداری و بخش خصوصی انجام گیرد. در ششمین نشست مدیریت بحران شهرستان سوادکوه مقرر شد خروج هرگونه ادوات و تجهیزات راهسازی از شهرستان بدون اجازه فرماندار ممنوع باشد. قطع درختان مزاحم در حریم رودخانه تالار با مشاوره فنی امور آب و همکاری منابع طبیعی صورت گیرد. احداث دیوار حفاظتی از سوی آب منطقه ای استان در خیابان هفده شهریور زیراب روبروی سپاه از دیگر مصوبات این نشست بود که می بایست پس از سازماندهی رودخانه و عبور راه دسترسی و با مطالعه نسبت به احداث دیوار حفاظتی از سوی آب منطقه ای استان صورت گیرد. همچنین در 3 نقطه بحرانی شهر زیراب که مرکز سیل اخیر بوده شامل منطقه ایستگاه آلاشت، خیابان هفده شهریور روبروی ساختمان نجاتی و روبروی سپاه و یک نقطه هم در مجاورت معدن جلیلی در منطقه ولوپی (جاده لله بند) که در صورت تخریب قطع کامل کلیه روستاههای منطقه ولوپی و آلاشت را در پی خواهد داشت با مطالعه دقیق و گرفتن مشاور نسبت به ایمن سازی در مسیر رودخانه و راه ارتباطی اقدام شد. رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه ضمن احساس همدردی با خانواده های آسیب دیده در سیل اخیر و قدردانی از صبوری مردم در همراهی با مسئولان برای ارائه خدمات مطلوب از همکاری و جدیت تمامی مسئولین استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.
مهندس الهی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه نیز از بازگشایی کلیه راههای ارتباطی شهرستان(اصلی، فرعی و راه روستایی) خبر داد و گفت: آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان وصل شده و روشنایی در همه روستاها برقرار است. وی از برقراری ارتباط تلفنی در تمام مناطق شهرستان خبر داد و اظهار داشت با تلاش مسئولان گاز شهرستان گاز بخشی از شهر زیراب که مدتی قطع شده بود مجدداً وصل شد. دبیر ستاد مدیریت بحران سوادکوه گفت با توجه به حجم سیل اخیر در شهرستان و خصوصاً تخریب بسیار در شهر زیراب تا کنون شش جلسه مدیریت بحران را در فرمانداری و شهرداری زیراب برگزار کردیم و مهندس نبیان معاونت عمرانی استانداری جعفرزاده رئیس کارگروه سیل وزارت کشور، احمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری، مدیران گاز، برق منطقه ای، آب منطقه ای، آب شهری و روستایی، بنیاد مسکن، منابع طبیعی، جهاد، بخشداران، شهرداران و اعضای شوراهای شهرها و بخشهای سوادکوه، معاونت فرمانداری و فرماندار شهرستان سوادکوه در این جلسات پیگیر مطالبات مردم و رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان محروم سوادکوه در سیل روز یکشنبه مازندران بیشترین خسارات ر امتحمل شده و شهر زیراب مرکز این بحران بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار