مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه مقاوم‌سازی ۱۷۰ واحد مسکن روستایی ملایر از دهه فجر سال گذشته تاکنون اجرا شد، گفت: ملایر ۲۶ هزار و ۳۱۱ واحد مسکن روستایی دارد که تا کنون ۵۵ درصد از مقاوم‌سازی مسکن روستایی در طول مدیریت دولت تدبیر و امید انجام شده است.
کد خبر: ۶۵۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 09 September 2018
داود سوری با بیان اینکه به تازگی ۱۷۰ واحد مسکن روستایی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان بهره‌برداری و تحویل متقاضیان شد، گفت: برای مقاوم سازی این تعداد مسکن روستایی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایسنا،سوری افزود: با افتتاح این تعداد واحد مسکن روستایی، ۱۵ هزار و ۳۲۰ امین واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی و ۱۹ هزار و ۹۰۰ امین سند مالکیت روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر واگذار شد.

وی ادامه داد: ملایر با ۲۰۴ روستای دارای سکنه ۲۶ هزار و ۳۱۱ واحد مسکن روستایی دارد که تاکنون از این ۱۵ هزار و ۳۲۱ واحد مسکن روستایی مقام‌سازی شده است.

سوری با بیان اینکه مقاوم‌سازی ۱۰ هزار و ۹۹۰ واحد مسکن روستایی این شهرستان باقیمانده است، اضافه کرد: در حال حاضر مقاوم‌سازی ۸۰۰ واحد مسکن روستایی این شهرستان در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه امسال ملایر در مقاوم‌سازی مسکن روستایی هزار و ۸۰۰ فقره اعلام شده که تا کنون برای ۳۰۰ واحد تخصیص اعتبارات ابلاغ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹ هزار و ۹۰۰ فقره سند مالکیت روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر در این شهرستان واگذار شد، افزود: در هفته دولت مرحله اول و دوم طرح هادی و بهسازی ۶ روستای ملایر با اعتبار ۷۹۵ میلیون تومان به بهره‌بردرای رسید.

سوری با بیان اینکه دهیاری‌ها برای اجرای طرح بهسازی ۶ روستا هزینه کردند که در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی ۶ روستا هزینه شد، گفت: افتتاح مرحله اول و دوم بهسازی روستای جوراب، ینگی‌کند، حسین‌آباد شاملو و علی‌آباد دمق و مرحله اول بهسازی روستا‌های قوزان و زیرآبیه از جمله این طرح‌ها بود.

وی ادامه داد: برای اجرای این تعداد طرح بهسازی، ۳۲ هزار مترمربع زیرسازی، ۴۹ هزار مترمربع آسفالت و هزار و ۴۵۰ متر طول جدولگذاری انجام شد و از ۲۰۴ روستای دارای سکنه این شهرستان تا کنون در ۱۰۳ روستا اجرای طرح و بهسازی آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه از محل اعتبارات استانی، ملی و قیر یارانه‌ای طرح هادی در ۷۰ روستا به اتمام رسیده است، یادآور شد: در ۲۰ روستای ملایر مرحله دوم طرح هادی و بهسازی انجام شده و در مجموع برای ۹۰ روستا طرح آسفالت و بهسازی اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار