معاون پارلمانی سپاه پاسداران:
معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که مردم کشور امروز هم چون هشت سال دفاع مقدس باید از بسیج بهره‌مند شوند، گفت: مردم کشور امروز هم چون هشت سال دفاع مقدس باید از بسیج بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۶۵۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 08 September 2018

«سردار محمدصالح جوکار» با حضور در رزمایش سراسری اقتدار عاشواریی بسجیان استان، با بیان این‌که امام خمینی(ره) برای بیمه کردن انقلاب اسلامی در گذر از پیچ و خم‌های مختلف، نهاد مقدس بسیج را راه‌اندازی کرده است، اظهار کرد: خوشبختانه هر روز شاهد بالندگی بیش از بسیج در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی بسیج را مجمع انسان‌های مومن و جوانان پرشور که نماد شجاعت و آزادی‌خواهی هستند دانست و افزود: بسیج ارزشی راهبردی است که نقش مهمی در توسعه خدمات به اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کند.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید حججی بی سر و دیگر مدافعان حرم را مجصول شجره طیبه بسیج عنوان کرد و ادامه داد: تربیت نیروهای ارزشی و در تراز انقلاب یکی از مهمترین رسالت‌های امروز بسیج در قبال انقلاب است.

جوکار امنیت پایدار کشور را مدیون ایثارگری‌های بسیجیان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: دستاوردهای علمی، دینی، پژوهشی و سازندگی بسیج همچنان راهگشای مسائل کشور است.

وی با بیان این‌که محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در روستاها از جمله اقدامات در دستور کار بسیج است، تصریح کرد: مردم کشور امروز هم چون هشت سال دفاع مقدس باید از بسیج بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز به حمدالله در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حال گرفتن یک جشن بزرگ هستیم و باید تمام کشور از برکات بسیج بهره‌مند شوند و می‌شوند و بسیجیان در تمام نقاط کشور در حال خدمت به مردم هستند.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که اینها همه نشان از اخلاص و شجاعت بسیجیان است بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران ما تنها دو مولفه انرژی و موقعیت جغرافیایی را به عنوان مولفه‌های قدرت داشتیم اما از استقلال برخوردار نبودیم و از همین دو مولفه هم نمی‌توانستیم استفاده کنیم و آمریکایی‌ها از این مولفه‌ها استفاده می‌کردند.

جوکار با اشاره به این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ایران مولفه‌های قدرت بسیار بیشتری را برای ایران به ارمغان آورد تصریح کرد: ما در دهه نخست انقلاب توانستیم به قدرت دفاعی دست پیدا کنیم در حالی که در سال‌های ابتدایی جنگ از داشتن سیم خاردار و تولید آن در داخل کشور عاجز بودیم ولی در پایان دوران دفاع مقدس از هر نوع تجهیزات مورد نیاز بهره‌مند شدیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر خلاف این مسیر به مردم امید دادند و امروز راهکارهای برون رفت از این مشکلات را به خوبی و کاملا روشن بیان فرمودند.

وی با اشاره به این‌که گرانی قیمت ارز و مشکلات فعلی ناشی از یک تصمیم غلط بود بیان کرد: امروز تنها نیاز کشور این است که ما بخواهیم مشکلات برطرف شود و از ظرفیت‌ها و منابع بسیار زیادی که در تمام حوزه‌ها در کشور وجود دارد استفاده کنیم.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران گفت: ما اعلام آمادگی کردیم که امروز حاضریم برای برون رفت از این وضعیت و مشکلات فعلی تمام ظرفیت بسیج و سپاه را مورد استفاده قرار دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار