فارس با ۴۸۳ کشته در ۴ ماه نخست امسال، همچنان در صدر تصادفات کشور است.
کد خبر: ۶۵۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 03 September 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:اداره کل روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: فارس با ۴۸۳، تهران با ۳۹۹ و خراسان رضوی با ۳۷۷ کشته استان‌های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی در این مدت بوده اند.

همچنین استان‌های ایلام با ۴۶، کهگیلویه و بویراحمد با ۷۳ و یزد با ۷۴ کشته، کمترین میزان تلفات را در بین استان‌های کشور در این بازه زمانی داشته اند.

بر اساس آمارها، ۴ هزار و ۲۸۱ نفر از تلفات تصادفات چهار ماهه نخست امسال را مردان و هزار و ۲۱۶ نفر را نیز زنان تشکیل داده اند.

در این مدت ۵ هزار و ۴۹۷ نفر در حوادث رانندگی کشور جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال (۵ هزار و ۳۶۲ نفر) ۲ و نیم درصد درصد رشد داشته است

از ۵ هزار و ۴۹۷ کشته تصادفات چهار ماهه، ۳ هزار و ۶۸۵ نفر در حوادث برون شهری، هزار و ۴۰۰ نفر در حوادث درون شهری، ۴۰۹ نفر در حوادث جاده‌های روستایی بوده و محل فوت ۳ نفر نیز نامعلوم گزارش شده است.

در این مدت ۱۲۳ هزار و ۳۰۲ نفر به علت مصدومیت ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال (۱۱۴ هزار و ۲۷۳ نفر) ۷ و ۹ دهم درصد رشد را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار