تابناک هرمزگان- دکتر محمد مورخ از مسمومیت 13 نفر از اهالی بخش سندرک و روستای گرو به علت مصرف پیراشکی فله ای خبر داد و گفت : طبق اعلام سوپروایزر بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب مبنی بر مسومیت 13 نفر از اهالی بخش سندرک و گروی میناب که جهت درمان به بیمارستان مراجعه نموده بودند؛ اظهار کرد: بر اثر فاسد بودن پیراشکی ها به جهت عدم رعایت بهداشت و همچنین حمل و نگهداری در گرما این مسمومیت به وجود آمده بود که 3 نفر از روستای گرو و 10 نفر از سندرک جزو مراجعه کنندگان به بیمارستان بودند.
کد خبر: ۶۴۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 29 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر مورخ گفت: در این بیماران از بچه 2 ساله تا خانم 30 ساله وجود داشتند که از این تعداد، 11 نفر بصورت سر پایی مداوا شدند و 2 نفر از اطفال 2 و 4 ساله بستری و جهت مدوا به بخش اطفال منتقل شدند.

وی اظهار کرد : بلافاصله و در کمترین زمان ممکن به دکتر محمد رضا حسینی زینلی مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب جهت بررسی موضوع فوق اعلام شد . و طی تماس تلفنی دکتر حسینی اظهار کرد: اکیپ ویژه از واحد بیماریهای شبکه بهداشت و درمان جهت بررسی موارد بهداشتی به روستای گرو و سندرک میناب اعزام گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب با بیان اینکه در صورت مشاهد موارد عدم رعایت بهداشت در واحد صنفی مربوطه نسبت به تعطیلی مکان مذکور اقدام عاجل صورت می پذیرد. و از مردم خواست تا نسبت به تهیه و خرید مواد غذایی، خوراکی و آشامیدنی از دکه ها و دست فروشان که بصورت فله ایی این خوارکی ها را عرضه می کنند خودداری نمایند.

لازم به ذکر است؛ محموله غذایی حاوی پیراشکی توسط یک دستگاه کامیون در شرایط کاملا غیر بهداشتی در منطقه توزیع می شد که پس از بازرسی از کامیون توسط بازرسان بهداشت محیط کامیون توقیف شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار