نشست اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه
نشست اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه با حضور مهندس نبیان معاونت عمرانی استانداری مازندران که به نمایندگی از سوی استاندار حضور داشت در ساختمان شهرداری زیراب برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 22 July 2015
به گزارش تابناک مازندران، در این نشست مهندس احمدی مدیر کل بحران استانداری و تعدادی از مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند. مهندس علی پور نماینده مجلس نیز از ساعات اولیه سیل در منطقه حضور یافت مهندس نبیان گفت: با توجه به گستردگی خسارات وارده، فرمانداران تا روز شنبه کلیه خسارات وارده را به استانداری اعلام نمایند وی با اشاره به خسارت به تمام محورهای استان گفت: تمام مازندران دچار خسارت شده است.
نبیان کمک های بلاعوض و تسهیلات به واحدهای مسکونی خسارت دیده و همچنین دامدارانی که دچار خسارت شدند را اولویت نیازها دانست و تاکید کرد در برآورد خسارتها باید دقت عمل داشته باشیم. وی همچنین به فرماندهی نیروی انتظامی گفت با مراقبت بیشتر جلوی خروج تجهیزات از منطقه را بگیرید. تجهیزات مستقر در منطقه حق خروج از منطقه را ندارند و تا اجازه ندادیم هیچ وسیله ای نمی تواند از منطقه خارج شود. وی به شهرداری و دستگاههای خدمات رسان نیز تاکید کرد. برداشت از رودخانه توسط شهرداری انجام شود هر کاری می توانیم انجام دهیم تا ذره ای از آلام مردم کاهش یابد.
وی همچنین به مدیران راه ، آب،برق، گاز و مخابرات گفت با ضرب الاجل حتی در دورترین روستاها مردم باید از خدمات فوق بهره مند شوند مردم باید ببینند چقدر کار انجام می شود. نبیان گفت: بعلت مسدود شدن راه ارتباطی مردم در روستاها ماندند باید راه هر چه سریع تر باز شود. وی تخریب صد در صدی پل پارسی را که موجب قطع ارتباط روستا شد مورد اشاره قرار داد روستا به یک شبه جزیره تبدیل شد و ارتباط روستا قطع شد.
مدیریت بحران استان مازندران قول داد تجهیزات در اینجا خواهد ماند و هر روز با برقراری ارتباط و دریافت گزارشات یک گام به جلو برخواهیم داشت و مکاتبات برای جذب اعتبارات را انجام خواهیم داد وی فرماندار را فصل الخطاب مدیران در مقابله با بحران خواند و گفت مدیر کل مدیریت بحران استانداری هم در منطقه حضور پر رنگ تر خواهند داشت و هر وقت لازم باشد خودم نیز خواهم آمد. وی از حضور همه نمایندگان استان در مجلس برای حمایت قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار