مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان؛
نماینده وزیر اقتصاد در استان در خصوص ارائه برنامه ها ، فعالیت ها و اقدامات واحدهای تابعه در هفته دولت توضیحاتی ارائه و تاکید کردند گفت: اقدامات و عملکرد مدیران وزارت اقتصاد و دارایی در استان به صورت جامع و شفاف و به درستی جهت اطلاع عموم درسطح جامعه منعکس گردد.
کد خبر: ۶۴۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 25 August 2018

جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه امور اقتصادی و دارائی استان ایلام به ریاست قدرت فیض اللهی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام و دیگر مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان به مناسبت هفته دولت در دفتر مدیر کل امور اقتصادی و دارایی در استان ایلام برگزار شد.

 به گزارش تابناک ایلام ؛ ‍ قدرت فیض اللهی در نشست شورای هماهنگی مدیران اقتصادی استان ایلام با تبریک فرارسیدن هفته دولت، یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفته دولت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار کرد : با توجه به فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ، امسال هفته دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

  نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام افزود: مدیران ادارات تابعه باید به همراهی و همگامی با یکدیگر ، نسبت به امید افزایی و افزایش اعتماد عمومی و تقویت وحدت و انسجام ملی اقدام کنند .

در این نشست مصوب شد جلسات مشترکی با فعالان بخش های خصوصی و مدیران ادارات تابعه برگزار و جهت حل مشکلات آنان اقدام شود .

همچنین مصوب شد وضعیت درآمدهای استان و علی الخصوص درآمدهای غیر مالیاتی پیگیری گردد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار