معاون عمراني استاندار مازندران از تلاش براي به پايان رساندن پروژه جاده ساري –تاکام تا اواخر سال جاري خبرداد.
کد خبر: ۶۴۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 24 August 2018

آريا دفتر مازندران در ساري، معاون عمراني استاندار مازندران در جمع خبرنگاران با بيان اينکه در تلاش براي اتمام پروژه و مديريت جاده ساري –تاکام تا پايان سال جاري يا اوايل سال 98هستيم، افزود:در کنار آن پروژه هاي کمربندي هاي مازندران از ابتداي دولت اقداماتي براي سرعت بخشي به ساخت آن صورت گرفت؛در ساري افتتاح شد و در بابل هم احداث چند روگذر مانده که با انجام آن تکميل مي شود، در رويان اين اتفاق افتاد و در کمربندي چالوس هم پل و تونل شهري ايجاد شد تا مردم در ترافيک نمانند .

علي نبيان با اشاره به اينکه پروژه نشتارود 80درصد پيشرفت فيزيکي داردو راه هاي مواصلاتي استان هم اين روند را دارد؛در بحث آزاد راه هم اقدامات مناسبي در حال اجرايي شدن است.

نبيان درباره روند ساخت مسجد جامع شهر ساري، گفت:به دنبال تامين منابع مالي براي احداث آن هستيم که در همين راستا حسابي با شماره «013920392000»با نام آيت الله طبرسي و اسلامي استاندار مازندران باز شد که مردم کمک هاي خود را به آن واريز کنند؛يک ناظر از طرف اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در محل مسجد جامع حضور دارد، پيمانکار داربست زده و براي تامين منابع مالي از 3مرجع در حال پيگيري هستيم و سعي داريم روند قانوني را طي کنيم.

وي در پاسخ به سوالي درباره وضعيت زباله هاي استان، افزود:لازم است تا تفکيک زباله از مبدا در منازل صورت گيرد و رسانه ها هم کمک کنند،در تلاش براي مديريت 1هزار و 400تن زباله تا پايان سال هستيم.

معاون عمراني استاندار مازندران درباره وضعيت ساخت زباله سوزهاي استان، گفت:زباله سوز نوشهر تا 95درصد پيشرفت فيزيکي داشته ، در ساري هم تا اوايل سال آينده مديريت مي کنيم .

نبيان در ادامه با بيان اينکه ايجاد يک ايرلاين مازندران در دستور کار استاندار مازندران بود که در همين راستا «وارش ايرلاين»راه اندازي شد و در فرودگاه مياندرود مکاني براي آن اختصاص يافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار