فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۲۳۰ کیلو و ۷۹۰ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 12 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نی ریز و ایست و بازرسی قطرویه، در محور سیرجان – قطرویه، در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵، ۴۱ کیلو گرم تریاک و در بازرسی از وانت پراید ۲۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی ادامه داد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیات‌های جداگانه و با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی دو دستگاه خودرو پراید و پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در محور‌های ورودی استان شناسایی و توقیف کردند.

سردار گودرزی افزود: همچنین ماموران در بازرسی از خودرو پراید ۱۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵، ۸۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و ۴ کیلو و ۸۹۰ گرم شیشه کشف کردند و در این دو عملیات ۴ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیراز ضمن اطلاع از فعالیت یک فرد در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی خودرو پژو ۲۰۶ متعلق به این فرد در شهر شیراز توقیف و در بازرسی از آن ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهم نیز دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار