ارباب رجوع قبل از مراجعه حضوری به اداره کل استاندارد فارس به میز خدمت الکترونیکی مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۴۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 07 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مرتضی رهنما مدیر کل استاندارد فارس گفت: هم اکنون تمامی فرآیند‌های خدمات اداره کل استاندارد فارس با جزئیات، مدارک مورد نیاز و زمان دقیق مراجعه متقاضی به اداره کل روی سایت اداره کل استاندارد فارس به آدرس shiraz.isiri.gov.ir در بخش میز خدمت بارگذاری شده است.

وی افزود: با راه اندازی سایت الکترونیکی میز خدمت توصیه می‌شود متقاضیان اداره کل بدون مراجعه به این سایت و دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های لازم و مدارک مورد نیاز از مراجعه حضوری به اداره کل خودداری کرده تا در انجام امور آن‌ها دقت و سرعت بیشتری اعمال شود.

رهنما ادامه داد: تمامی خدمات به تفکیک بارگذاری شده است و شماره تماس کارشناسان هر خدمت برای اطلاع متقاضیان در سامانه درج شده و متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانند بدون مراجعه به اداره کل از طریق تماس تلفنی مشکلات خود را پیگیری کنند.

مدیر کل استاندارد فارس تصریح کرد: مدیران واحد‌های تولیدی و مسئولان کنترل کیفیت برای دریافت کلیه مکاتبات و اطلاعیه‌ها حتما بصورت روزانه به کارتابل الکترونیکی خود مراجعه کرده و پاسخ مکاتبات را به موقع به اداره کل استاندارد ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار