معاون اقتصادی استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: قزوین در پرداخت تسهیلات روستایی کشور رتبه سوم را کسب کرد.
کد خبر: ۶۳۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 02 August 2018

قزوین در پرداخت تسهیلات روستایی رتبه سوم را کسب کرد

به گزارش تابناک قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای اشتغال استان که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: در میزان پرداخت تسهیلات روستایی استانهای کرمانشاه، یزد و قزوین بترتیب اول تا سوم شدند.

حبیبی افزود: تسهیلات روستایی در نظر گرفته شده با توجه به نرخ پایین سود آن، مورد استقبال روستاییان است لذا مسئولان موظف به اطلاع رسانی در بین روستاییان هستند تا کسی از موضوع بی اطلاع نباشد.

وی تصریح کرد: مدیران ارشد بانک ها در استان نیز لازم است روسای شعب را در جهت ضرورت تخصیص اعتبارات به منظور جلوگیری از توقف چرخه تولید، توجیه کنند.

حبیبی یادآورشد: پرداخت اعتبارات یاد شده تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیازی به تایید کمیته فنی ندارد و طرح هایی که به وامهایی بیش از این میزان نیاز داشته باشند دریافت تایید شورای فنی لازم است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: پایان مرداد ماه تمامی دستگاه ها و بانک های عامل باید گزارش خود را در خصوص میزان تخصیص تسهیلات روستایی و طرح های اشتغالزایی به استانداری ارائه دهند تا تصمیم گیری های بعدی از سوی نماینده قوه مجریه در استان صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین نیز در این نشست اظهار کرد: از ابتدای امسال ۴۰۸ میلیارد ریال به متقاضیان و کارآفرینان استان پرداخت شده و زمینه اشتغال یک هزار و ۹۴ نفر در استان فرآهم شده است.

مسعود بابایی بیان کرد: شهرستان قزوین با ۱۵۰ میلیارد ریال بیشترین میزان پرداختی را در حوزه تسهیلات و ایجاد اشتغال روستایی داشته است.

به گفته وی، سازمان جهاد کشاورزی نیز با ۲۲۰ میلیارد ریال بیشترین میزان پرداخت تسهیلات را در بین دستگاه ها به خود اختصاص داده و اشتغال ۵۵۱ نفر را فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار