مدیر عامل سابق سازمان آتش نشانی و امور ایمنی شهرداری شیراز: خلاهای زیادی داریم و نیاز است شیراز در حوزه بالابرهای آتش نشانی، تقویت شود و امیدوارم روزی برسد که زنگ 125 به صدا در نیاید و قبل از آن حوادث را از بین برده باشیم.
کد خبر: ۶۳۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 31 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمد فرخ زاده، مدیر عامل سابق سازمان آتش نشانی و امور ایمنی شهرداری شیراز امروز (9 مرداد) در مراسم معارفه مدیر عامل جدید این سازمان، گفت: مدیریت همیشه در حال تغییر است و این تغییر برای همه رخ می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه کار در مجموعه های مدیریتی مثل دو امدادی است، افزود: زمانی که به این سازمان آمدم، شرایط خاصی در آتش نشانی فراهم بود و روز دوم حضورم بازنشستگان اعتصاب کردند و مقرر شد مشکلات آنان حل شود و این اتفاق هم رخ داد.

 

فرخ زاده با یادآوری این مطلب در زمان مدیریت من، این سازمان به حوزه عمرانی ورود پیدا کرد و اکنون 2 ایستگاه آتش نشانی در حال ساخت است، اضافه کرد: باید شیراز دارای 32 ایستگاه باشد که اکنون ظرفیت 20 ایستگاه است.

 

وی با اشاره به اینکه آخرین محموله هیدرولیک هلند را قبل از تحریم ها وارد کردیم، تاکید کرد: خلاهای زیادی داریم و نیاز است شیراز در حوزه بالابرهای آتش نشانی، تقویت شود و امیدوارم روزی برسد که زنگ 125 به صدا در نیاید و قبل از آن حوادث را از بین برده باشیم.

 

مدیر عامل سابق سازمان آتش نشانی و امور ایمنی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه بودجه این سازمان 400 درصد رشد پیدا کرد که نشان از حمایت مدیران شورا و شهرداری از سازمان آتش نشانی است، یادآور شد: تلاش شد که بودجه جذب شود، در بحث نیروی انسانی برای آزمون و جذب افراد با وزارت کشور رایزنی شکل گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه حادثه تلخ بلوار نصر که 2 روز کاری آتش نشانان فعالیت کردند، اظهار داشت: همایش بین المللی در حوزه لجستیک در شیراز برگزار شد و آتش نشانی شیراز توانست نقش مهمی در حوزه تولید علم، ایفا کند.

 

فرخ زاده با اشاره به اینکه امسال شهر ایمن در بودجه پیش بینی شده است و اگر به سرانجام برسد تاثیرگذاری مناسبی خواهد داشت، اضافه کرد: باید حاکمیت شهری در حوزه ایمنی را ایجاد کنیم و تعامل دو سویه با سایر سازمان ها در این خصوص داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار