رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر شرایط خوبی در حوزه برق نداریم و برای رفع موانع موجود این حوزه باید راه اصلاح تعرفه برق مشترکان پرمصرف را در پیش بگیریم.
کد خبر: ۶۳۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 30 July 2018

رحیم زارع، رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، درباره تغییر قیمت تعرفه برق پرمصرف‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در کمیته متبوعش، اظهار داشت: چندی پیش جلسه ای با حضور مسئولان ذی‌ربط از جمله وزارت نیرو در این کمیته برای بررسی قیمت تعرفه برق برای مشترکان پرمصرف برگزار شد و نهایتاً اصلاح قیمت گذاری این حوزه انرژی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه راهکارهای اصلاح نظام تعرفه گذاری ارزیابی و برای مشترکین پرمصرف تصمیمات لازم در این باره اتخاذ شد.
زارع با اشاره به اینکه این اصلاح تعرفه‌گذاری برق می تواند در مدیریت مصرف و خاموشی‌ها تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: وقتی قیمت برق پائین باشد، قطعاً بخشی از مشترکین که بی‌محابا به مصرف ادامه می‌دهند، نسبت به مصرف درست برق اهتمام لازم را نخواهند داشت.
نماینده مردم آباده و بوانات در خانه ملت با تاکید بر اینکه بایستی این مهم به جدیت پیگیری و اجرا شود تا قیمت برق به حد واقعی و مطلوب خود برسد، اضافه کرد: در حال حاضر شرایط پرچالشی در حوزه برق داریم و برای رفع موانع موجود این حوزه باید راه اصلاح تعرفه گذاری برق را در پیش بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار