پنج‌شنبه شب صورت گرفت
عالمی نیسی فرماندار اهواز و هیئت همراه با حضور در بیمارستان شهید طالقانی، از «جاسم مزرعه» آتش‌نشان فداکار و دیگر مصدومان حادثه انفجار گاز در کوی فرهنگ‌شهر اهواز عیادت کرد.
کد خبر: ۶۳۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 27 July 2018

عالمی نیسی فرماندار اهواز و هیئت همراه پنج شنبه شب با حضور در بیمارستان شهید طالقانی، از آتش‌نشان فداکار و دیگر مصدومان حادثه انفجار گاز در کوی فرهنگ‌شهر اهواز عیادت کرد.

در این دیدار، صفری فرمانده انتظامی اهواز، تراب پور رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز نیز حضور داشتند و روند بهبودی جاسم مزرعه آتش‌نشان فداکار و دیگر مصدومان توسط تیم پزشکی تشریح شد.

عالمی نیسی در این دیدار ضمن ابراز تاسف و آرزوی سلامتی برای مصدومان حادثه، اظهار کرد: ایثار و فداکاری «جاسم مزرعه» تحسین برانگیز است؛ وی نمونه‌ای از خدمتگزاران مردم و آتش‌نشانان تلاشگر است که از جان خود می‌گذرند تا مردم در آسایش زندگی کنند.

فرماندار اهواز افزود: این آتش‌نشان شجاع، الگویی برای ایثار و خدمت به مردم است.

در حادثه چهارشنبه شب انفجار گاز در کوی فرهنگ شهر، 10 نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند که تاکنون 4 نفر از مصدومانبه صورت سرپایی مداوا شدند.

در این حادثه شخصی که درصدد خودکشی بود اقدام به باز کردن لوله گاز و منتشر کردن گاز در فضای تجاری که شامل یک باب مغازه لبنیاتی بود کرد و سپس با روشن کردن فندک روشن باعث انفجار ساختمان شد.

جاسم مزرعه فرمانده تیم عملیاتی آتش‌نشانی در پی این حادثه با به خطرانداختن جان خود، شیشه‌های مغازه را می‌شکند و وارد مغازه می‌شود که در حین نجات جان شخص مذکور و دیگر شهروندان، به شدت دچار آتش‌سوزی می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار