امام جمعه کرج:
نماینده ولی فقیه در استان البرز و خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: گروهک تروریستی و منحرف داعش، دست‌پرورده آمریکا است.
کد خبر: ۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ 20 February 2015
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی به امامت آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: جهان اسلام روزهای حساسی را سپری می‌کند و اگر امت اسلام با بصیرت و آگاه نباشند، توطئه دشمنان محقق می‌شود.
حسینی همدانی به تشریح توطئه دشمنان اسلام پرداخت و گفت: مهمترین هدف آنها این است که از اسلام یک دین خشن و ضد مردمی بسازند و به جهانیان اینگونه القا کنند که اسلام دین خشن و ضد مردمی است.
وی تصریح کرد: کشورهای زورگوی غربی با استفاده از توان رسانه‌ای خود که تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی است، گروهک‌های تروریستی را حمایت کرده و سپس عملکرد این گروهک‌ها را به پای اسلام و مسلمانان می‌گذارند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: به عنوان نمونه گروهک تروریستی و منحرف داعش که دست‌پرورده خود آمریکایی‌ها است را به جان مسلمانان عراق و سوریه می‌اندازند و سپس با انتشار فیلم‌های این گروهک منحرف و ضد دینی، می‌گویند اسلام از این جنایت‌ها حمایت می‌کند.
حسینی همدانی اظهار داشت: توطئه اسلام هراسی غرب در حالی اجرا می‌شود که دین مبین اسلام، دین رحمت، رافت، گذشت و انسان‌دوستی است.
وی با اشاره به دیدار نمایندگان اقلیت‌های مذهبی با مقام عظمای ولایت گفت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب در این دیدار چهره واقعی‌ اسلام را تشریح فرموده و تاکید فرمودند که اسلام دین انصاف، عدالت، رحمت و انسان‌دوستی است.
امام جمعه کرج اظهار داشت: این دیدار نقش بسیار مهمی در ترسیم چهره واقعی از اسلام در میان جهانیان داشت و جوانان ساکن کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد بودند که اقلیت‌های مذهبی در ایران اسلامی در صلح، آرامش و عدالت زندگی می‌کنند.
حسینی همدانی همچنین به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در دیدار جمعی از مردم تبریز با معظم‌له اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها بر ضرورت اصلاح مشکلات اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی تاکید فرموده و راه حل برون رفت از این مشکلات را اقتصاد مقاومتی می‌دانند.
وی تاکید کرد: مسئولان ارشد کشور به ویژه مدیران استان البرز باید از تمام توان خود برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استفاده کنند و در این راه مردم نیز همراهی لازم را خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار