جانشین فرمانده سپاه بوشهر:
بوشهر: سرهنگ حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق بوشهر با بیان اینکه مسوولان دولتی و مدیران دستگاه ها به جز عده ای محدود که به جای کمک، جنجال سازی می کنند، در حال تلاش هستند گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که اصلاح طلب و اصولگرا دیگر چندان معنایی ندارد و وحدت مسئله اصلی به حساب می آید.
کد خبر: ۶۳۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 25 July 2018

 

بوشهر: سرهنگ حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق بوشهر با بیان اینکه مسوولان دولتی و مدیران دستگاه ها به جز عده ای محدود که به جای کمک، جنجال سازی می کنند، در حال تلاش هستند گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که اصلاح طلب و اصولگرا دیگر چندان معنایی ندارد و وحدت مسئله اصلی به حساب می آید. من اعتقاد دارم دولت دارد زحمت می کشد اما این زحمت ها به درستی اطلاع رسانی نمی شود. ما بارها به دوستان پیشنهاد کردیم فعالیت ها را با مردم در میان گذاشته و اطلاع رسانی کنند تا مردم بهتر در جریان زحمات شما قرار بگیرند و هرجا هم نیاز است ما به تمام مسئولان دولتی استان اعلام کرده ایم، حاضر به کمک هستیم و سپاه برای هر خدمت رسانی و همکاری با دولت آماده است.

به گزارش «تابناک»؛ وی در گفتگویی که روزنامه پیام عسلویه منتشر کرده، ادامه داد:در حال حاضر اقتدار منطقه ای ما فوق العاده است، اما در داخل این اقتدار در حال شکستن است. این مسئله امروز با نارضایتی ها و هجمه های اجتماعی اتفاق افتاده است. در این میان البته نقش NGO ها و رسانه ها بسیار مهم است و آنها می توانند در بهبود شرایط کمک رسان باشند. امروزه بدترین اتفاق تضعیف دولت است و تضعیف دولت را سم می دانم. باید همه ما در کنار هم باشیم تا کمبودها را جبران کرده و به حل مشکلات کمک کنیم و از این شرایط بگذریم.

مردم آرامش می خواهند

مردم این روزها آرامش می خواهند. آنها از بی عدالتی ها،دروغ، رانت خواری و آقازده ها خسته شده و در رنج هستند. حق هم دارند. با خود می گویند ما آب و برق نداریم اما فلان آقازاده میلیاردی تلفن همراه و خودرو وارد می کند. یا مثلا حقوقشان 10% افزایش پیدا می کند اما 50% ارزش آن افت می کند ولی همزمان فلان آقازاده میلیاردی وام میگیرد. این ها برای مردم جای سوال است. البته در این سال ها مردم از باب وسایل رفاهی زندگی شاید شرایط بهتری پیدا کرده اند اما واقعیت این است که اگر هم آسایش دارند اما به هیچ وجه آرامش ندارند.
 
نیاز به یک جریان سوم فارغ از اصلاح طلبی و اصولگرایی احساس می شود

من اعتقاد دارم دولت دارد زحمت می کشد اما این زحمت ها به درستی اطلاع رسانی نمی شود. ما بارها به دوستان پیشنهاد کردیم فعالیت ها را با مردم در میان گذاشته و اطلاع رسانی کنند تا مردم بهتر در جریان زحمات شما قرار بگیرند و هرجا هم نیاز است ما به تمام مسئولان دولتی استان اعلام کرده ایم، حاضر به کمک هستیم و سپاه برای هر خدمت رسانی و همکاری با دولت آماده است.تفکری که امروز در جریان است همان تفکر ابتدای انقلاب است و نیاز است تا یک جریان سوم و خارج از مجموعه اصولگرایی و اصلاح طلبی کار را دست گرفته و وارد عمل شود. امروزه نیاز است تا با مدیریت جهادی و فارغ از اصولگرایی و اصلاح طلبی کار انجام شده و نگاه ها رو به ظرفیت های داخلی باشد. این جریان می تواند با محوریت مشترک قانون اساسی، نظام جمهوری اسلامی و رهبری شکل گرفته و کار را دست بگیرد.
 
باید در حوزه های فرهنگ و اقتصاد جراحی انجام شود

امروز باید یک سری جراحی ها در حوزه های اقتصاد و فرهنگ و اجتماع ما انجام شود و ما نیاز جدی به این مسئله داریم. به عنوان مثال سال هاست چشم به درآمدهای نفتی دوخته ایم در حالی که می شد با اصلاح مالیات و ارائه خدمات مناسب و متقابل به مردم از نفت مستقل شویم. اما اندیشمندان ما در این سال ها نیامده اند روند اجتماعی و فرهنگی ما را تئوریزه کنند. در اقتصاد نیز چنین است و نوعی بلاتکلیفی و نگاه رو به بیرون از کشور شرایط  امروز را پدید آورده است که این مسئله به واقع جای تاسف دارد. با این حال باز هم مطمئنم با نگاه و توجه به ظرفیت های داخل کشور بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود به شرط آنکه نگاه ها از بیرون به داخل کشور متمرکز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار