مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در زمینه استفاده رایگان اقشار کم درآمد حاشیه شهر از امکانات ورزشی بصورت ۲ روز در ماه و همچنین پوشش بیمه ای این عزیزان با محوریت مساجد حمایت لازم را بعمل خواهیم آورد.
کد خبر: ۶۳۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 24 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛با هدف آشنایی با ظرفیت حوزه های علمیه استان کرمانشاه در امر توسعه ورزش نشست مشترکی باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

صابر رحیمی در این نشست هدف این اداره کل را همه گیر نمودن ورزش برای همه اقشار مختلف جامعه ذکر کرد و گفت:جامعه روحانیت استان نیز از این امر مستثنی نیست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش گفت:استفاده از همه ظرفیت های جامعه برای توسعه ورزش رویکرد اصلی ما در حوزه ورزش همگانی است.

وی همچنین با تقدیر از زحمات روحانیون در خدمت رسانی به ساکنین حاشیه شهر اظهار کرد:پیگیری های لازم برای احداث یک باب سالن ورزشی در محله جعفرآباد در حال انجام است و در صورت تامین زمین این پروژه بزودی کلید خواهد خورد.

در این نشست حجت الاسلام ایرانی مدیر حوزه علمیه برادران استان با اشاره به ظرفیت های جامعه روحانیت استان کرمانشاه برای توسعه ورزش استان گفت:متاسفانه در گذشته حلقه مفقوده ای بین ورزش و روحانیت وجود داشت که امیدواریم با برگزاری این نشست شاهد نتایج ارزشمندی در این زمینه باشیم.

وی ورزش را عامل سلامت جامعه ذکر کردو گفت:اتصال ورزش و روحانیت به توسعه معنویت و اخلاق در جامعه می انجامد و حفظ سرمایه های ورزش و جوانان خواهد انجامید.

مدیر حوزه علمیه برادران استان افزود:امیدواریم در راستای تقویت شادابی و نشاط و سلامت عمومی جامعه بتوانیم با استفاده از ظرفیت های متقابل دو طرف گامهای موثری بردارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار