فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهرگفت: در موضوع هسته‌ای با درایت هوشمندانه رهبری که خطوط قرمز ما حفظ شد به نتایجی رسیدیم و امیدواریم مقتدرانه مسیر ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۶۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 17 July 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله جمیری در سیزدهمین یادواره شهدای روستای درازی و 7 شهید گمنام شهرستان دشتی که ظهر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله این روستا برگزار شد گفت: خدا را شاکرم که در یادواره شهدای روستای درازی حضور یافتم که سابقه درخشانی دارند و یکی از افتخارات این روستا زادگاه آل عاشور است که اصالت شهید عاشوری رهبر قیام مردم بوشهر و نماینده امام در استان و این مبارز کم‌نظیر به این روستا برمی‌گردد که هنوز ابعاد شخصیتی آن مجهول مانده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر افزود: اگر شهدا امروز میان ما بودند  همان مسیری را طی می‌کنند که آن زمان طی کردند و پیرو ولایت‌فقیه خواهند بود و انقلاب شکوهمند اسلامی که توسط امام نهادینه شد امروز به شجره طیبه‌ای تبدیل‌شده که سایه بر تمام جهان انداخته است و در تثبیت آن مقام معظم رهبری تلاش کردند و به‌خوبی این مسیر را هدایت کردند.

جمیری ادامه داد: در جلسه‌ای که آقای هاشمی در حضور امام تأکید می‌کند پس از خودتان چه کسی رهبر باشد امام می‌گوید سید علی شایسته رهبری است و درحالی‌که پس از رحلت امام بحث شورای رهبری مطرح بود ذکر این خاطره توسط آقای هاشمی و وجود خود رهبری و کسانی که از فقاهت و شجاعت ایشان آگاهی داشتند سبب انتخاب ایشان شد.

وی تصریح کرد: نقش رهبری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و گسترش فرهنگ مقاومت و پیروزی حزب‌الله در ادوار مختلف و عقب راندن اسراییل از لبنان نقش بی‌بدیلی است و سید حسن نصرالله می‌گوید اگر جایی عکس مرا می‌خواهید بزنید عکسی بزنید که دست رهبری را دارم می‌بوسم.

جمیری یادآور شد: نهضت‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده به برکت وجود  مقام معظم رهبری است و در موضوع هسته‌ای با درایت هوشمندانه ایشان خطوط قرمز ما حفظ شد و به نتایجی رسیدیم و امیدواریم مقتدرانه مسیر ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی نیز با تقدیر از حضور مردم و مسئولین در سیزدهمین یادواره شهدای روستای درازی گفت: یکی از نیازهای مهم کشور ما زنده نگه‌داشتن یاد شهداست و امروز انقلاب به یمن خون شهدا پابرجا مانده است.

علی غضنفری افزود: در شرایط کنونی ترویج فرهنگ شهادت برای نسل امروز و فردا اهمیت زیادی دارد.

اجرای تشییع نمادین شهدای گمنام، مداحی رسول حسینی، قرائت زیبای قاری نوجوان ابوالفضل حاجی‌زاده و تواشیح گروه آل‌یاسین خورموج و خاطره‌گویی ابراهیم‌فر آزاده جانباز و برادر شهید اسماعیل‌فر و ضیافت افطاری با حضور دو هزار نفر روزه‌دار از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار