اما امام جمعه محترم شهرستان جم اخیرا خبری داده است که عمق این موضوع که اشتغال هم استانی ها چه وضعیتی دارد را روشن می کند.
کد خبر: ۶۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 16 July 2015
تابناک بوشهر: مصوبه استخدام 50 درصد از نیروهای بومی استان بوشهر در دولت قبل می توانست موجب ریشه کن شدن مشکل بیکاری در استان شود که این مصوبه از سوی مسولان استان پیگیری نشده است. اشتغال جوانان بومی از مهمترین مشکلات استان بوشهر است.

 هر از چند گاهی خبر می رسد که یکی از شرکت های مستقر در استان بوشهر حاظر به استخدام بوشهری ها نمی شود. شرکت هایی که حتی حاظر نیستند آزمون استخدامی برگزار کنند ویا اگر آزمون برگزار کنند محل آن بوشهر نباشد.

حدود دو ماه پیش بود که با اعتراض شدید جوانان استان بوشهر به آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی تخت جمشید و با دخالت مسولان منطقه ویژه انرژی پارس آزمون برگزار شده این شرکت باطل اعلام شد. اما امام جمعه محترم شهرستان جم اخیرا خبری داده است که عمق این موضوع که اشتغال هم استانی ها چه وضعیتی دارد را روشن می کند.

به نقل از ایرنا؛ حجت‌الاسلام محمد گنجی چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت و رحمت و مغفرت است و امیدواریم از برکات این ماه عزیز بهره معنوی کافی را برده باشیم.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان و متولیان امور در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی است و باید با جان و دل برای جلب رضایت خاطر مردم گام برداریم.

وی از استخدام منشی‌های خانم پروازی در شرکت‌های مستقر در شهرستان جم خبر داد و گفت: برخی شرکت‌های منطقه منشی خانم برای دفاتر از شهرهای بزرگ استخدام کرده و به آنها خوابگاه و امکانات پروازی می‌دهند در حالی که حاضر نیستند از جوانان تحصیلکرده شهرستان استفاده کنند.

با این صحبت های حجت‌الاسلام گنجی باز هم روشن شد که اشتغال جوانان استان بوشهر وضعیت روشنی ندارد. معلوم نیست چه کسی باید به آن پاسخ دهد و استان بوشهر را به حق قانونی خود برساند.
منبع: تابناک
برچسب ها: امام جمعه جم ، اشتغال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار