مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از نمایش مسابقات فینال جام جهانی فوتبال در سینماهای شیراز خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 03 July 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان با اشاره به نمایش بازی‌های تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی در 2 سینما از سینماهای شیراز اظهار داشت: فینال مسابقات و به احتمال زیاد مسابقات نیمه نهایی جام جهانی نیز در سینماهای شیراز نمایش داده می‌شود.

وی درباره فیلم‌های در حال اکران در سینماهای شیراز گفت: در حال حاضر فیلم‌های " دارکوب"، " دشمن زن"، " خاله قورباغه"، " تگزاس" و " فیلشاه" در 5 سینمای شیراز اکران می‌شود که در این میان فیلشاه تنها فیلم باقی مانده از اکران‌های نوروزی است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه فیلم "دشمن زن" در سینماهای سعدی و فلسطین اکران می‌شود، افزود: فیلم " دشمن زن" ساخته کریم امینی و در قالبی کمدی به این می‌پردازد که «چرا هر چی دشمن زنه بعد از یه مدت توزرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟».

شهابیان با اشاره به اکران "دارکوب" در سینماهای سعدی و ایران بیان کرد: این فیلم به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رابطه با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.

وی با اشاره به اکران فیلم کودکانه "خاله قورباغه" در سینما ایران و شیراز عنوان کرد: "خاله قورباغه" تازه‌ترین اثر سینمایی افشین هاشمی با صداپیشگی شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: فیلم‌های "تگزاس" و "فیلشاه" همچنان مورد استقبال مردم هستند و به ترتیب در سینما پیام و شیراز اکران می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار