مدیر عامل باشگاه ورزشی اروند کارون خرمشهر:
مدیرعامل باشگاه اروند کارون خرمشهر گفت:با توجه به اینکه سازمان منطقه آزاد اروند سهامدار تیم اروند کارون خرمشهراست انتظار می رود بیشتر از نفت آبادان از آن حمایت کند.
کد خبر: ۶۲۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 03 July 2018

امیر سامری شامگاه دوشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که با حضور سرمربی و کادر فنی تیم اروند کارون در شهرداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: در دور قبل سازمان منطقه آزاد تعهد کرده بود در قالب کمک از این تیم حمایت کند ولی به بخش بزرگی از تعهدات خود عمل نکرد و تیم اروند کارون با کمترین بودجه و حتی مقروض شدن، صعود کرد اما در این فصل با توجه به اینکه این سازمان سهام دار تیم شده شرایط به گونه ای دیگر خواهد بود.

وی افزود: این دوره با توجه به اینکه سازمان منطقه آزاد سهام دار تیم است کمک های مالی به تیم در قالب کمک نخواهد بود و بر همین اساس باید میزان هزینه های صرف شده برای تیم اروند کارون از صنعت نفت آبادان که اعتبارات به آن در قالب کمک تعریف شده است، بیشتر باشد.

مدیر عامل تیم اروند کارون با اشاره به موضوع جدایی سر مربی سابق این تیم اظهار کرد: محمد علوی تیم را به خوبی اداره و به لیگ دسته اول صعود داد و جدایی آن از تیم برکناری نبوده و در تیم همیشه به روی وی باز است.

وی، عدم تفاهم را علت جدایی علوی از تیم اروند کارون اعلام کرد و توضیح داد: از سرمربی مثل همه تیم های حرفه ای انتظار می رود که برنامه ها و کادر فنی خود را اعلام تا بر همین اساس برای هزینه کرد و سایر موارد در لیگ دسته یک تصمیم گیری شود که علوی حاضر به ارائه برنامه خود برای لیگ دست یک نشد.

سامری در خصوص سپردن هدایت تیم به میثاقیان هم گفت: اکبر میثاقیان از مربیان قوی و صاحب نام است که مجموعه با وی برای دو فصل قرار داد منعقد کرده است و امیدواریم تا پایان فصل با هر نتیجه ای در کنار تیم بماند.

وی در ادامه بر توجه باشگاه به تیم های پایه هم تاکید و اظهار کرد: تیم اروند کارون در دوره های قبل نیز تیم نوجوانان و جوانان داشته اما به خاطر مشکل کمبود اعتبارات که گریبان تیم بزرگسالان را هم گرفته بود خوب ظاهر نشد که امیدواریم با حضور منطقه آزاد اروند به عنوان سهام دار این تیم ها نیز تقویت شوند.

مدیر عامل تیم اروند کارون لازمه پرداختن به تیم های پایه در باشگاه را داشتن آکادمی فوتبال دانست و از پیگیری برای ثبت یک آکادمی برای تقویت فوتبال پایه شهرستان خرمشهر خبر داد.

سامری در ادامه با اشاره به برنامه های تیم برای شرکت رقابت های لیگ گفت: برگزاری اردوی ۱۰ تا ۱۵ روزه در سرعین، اردوی ۱۵ روزه در تهران و برگزاری سه بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری به ویژه استقلال و پرسپولیس را از مهمترین این برنامه ها است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار