با حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر از کمپین ملی ایست ،آب نیست در جهت صرفه جویی آب که توسط جوانان هلال احمر راه اندازی شده ، رو نمایی شد.
کد خبر: ۶۲۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 30 June 2018

با حضور دکتر صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر از کمپین ملی ایست ،آب نیست که در جهت حساس‌سازی بحران آب در استان یزد و دیگر نقاط کشور توسط جوانان هلال احمر راه اندازی شده ، رو نمایی شد.

جوانان هلال احمر استان یزد با توجه به کمبود آب در سطح استان و کشور به کمپین ایست ، آب نیست را راه اندازی تا شروع کننده این طرح و مروج فرهنگ مصرف آب و صرفه جویی در سطح جامعه باشند

استان یزد یکی از کم‌آب‌ترین استان‌های کشور است، آگاه‌سازی مردم در مورد کاهش مصرف آب و مصرف هوشمندانه بسیار مهم و ضروری است.

حساس سازی و آگاه سازی مردم استان در مورد مصرف هوشمندانه آب، حساس‌سازی مردم کشور در مورد کم آبی استان یزد، جذب مشارکت بیشتر مردمی در راستای حفاظت از منابع آبی استان و حساس‌کردن گروه‌های تأثیر‌گذاران استان در مورد بحث کم آبی و بحران آب در استان را از جمله اهداف راه‌اندازی کمپین ایست آب نیست عنوان شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با حمایت کامل از این طرح ،اظهار داشت : از شروع این حرکت زیبا و موثر توسط جوانان هلال احمر بسیار خوشحالم وبا این حرکت میتوان گفت سازمان جوانان جدا از اهداف خود میتواند در مسائل دیگر جامعه با محوریت اعضا جوان و داوطلب خود پیش قدم و وارد شود

دکتر صابونچی گفت : امید که جوانان هلال احمر بتوانند فرهنگ صرفه جویی مصرفع بهینه آب را در جامعه جاری کنند.

همچنین علی گنج کریمی معاونت جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر نیز با تشکر و قدردانی از جوانان هلال احمر استان یزد از شروع این کمپین با امضا میثاق نامه به این کمپین پیوست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار