استاندار در جمع نمازگزاران آدینه نوید داد؛
استاندار خراسان شمالی در جمع نمازگزاران صلات جمعه شهر جاجرم به تشریح مهم ترین اقدامات دولت در این شهرستان پرداخت و نوید داد که طرح های مهمی مثل کارخانه شمش آلومینیوم و فاز ۲ بیمارستان ۶۴ تختخوابی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۲۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 30 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی پس از پایان ملاقات های مردمی خود در جاجرم به جمع نمازگزاران رفت و گفت: با تخصیص کامل اعتبارات مصوب، طرح توسعه بیمارستان ۳۲ به ۶۴ تختخوابی جاجرم به زودی بهره برداری می شود و کارخانه تولید شمش آلومینیوم هم اوایل پاییز امسال بهره برداری خواهد شد.
وی هم چنین از اختصاص ۲۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه ها خبر داد و افزود: محور ارتباطی مشوقان به بجنورد هم تامین اعتبار شده و ساختمان فرمانداری هم تا هفته دولت تکمیل می شود.
وی با اشاره به قول مساعد خود در اختصاص کمک یک میلیارد تومانی به طرح توسعه حسینیه بزرگ جاجرم که عاشورای سال گذشته در جمع سوگواران حسینی این شهرستان وعده داده بود، از تخصیص آن و عملیاتی شدن پروژه خبر داد.
صالحی تصریح کرو: تلاش داریم تمام طرح ها و پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد این شهرستان تا دهه فجر تکمیل و راه اندازی شود.
مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی به رویدادهای سیاسی روز هم اشاره کرد و گفت: برای مقاومت کم هزینه در برابر زیاده خواهی آمریکا به تقویت وحدت و انسجام ملی نیاز داریم بنابراین به عنوان نماینده دولت در استان دست همه مخالفان دولت را می بوسیم چون باور داریم که خیر و صلاح کشور و مردم و نظام در پرهیز از اختلافات داخلی است و برای کمک به توسعه استان و کشور باید از اختلاف افکنی بپرهیزیم.
صالحی ادامه داد: آمریکا تصور باطلی دارد مبنی بر این که نظام جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید اما با وحدت همه و ایستادگی ملت این آرزو و تصور باطل را به گور خواهد برد.
استاندار گفت: آمریکا درصدد ایجاد اختلال در نظام اقتصادی و ارزی کشور است حال آن که دولت همه ارز موردنیاز واردات به ویژه کالاهای اساسی را به نرخ رسمی یعنی حداکثر ۴۲۰۰ تومان تامین کرده است بنابراین گرانفروشی ها هیچ مبنایی ندارد و دستگاه قضایی، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت با متخلفان و محتکران قاطعانه برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار