رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان از راه‌اندازی فرهنگسرای کسب و کار در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 28 June 2018
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان از راه‌اندازی فرهنگسرای کسب و کار در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حمید بادامی‌نجات اظهار کرد: یکی از فرهنگسرا‌های شهر همدان به عنوان فرهنگسرای کسب و کار مشخص شود تا بتوان در حوزه کسب و کار آموزش‌های لازم را ارائه داد.

وی با بیان اینکه بناست یکی از فرهنگسرا‌ها به صورت پایلوت فرهنگسرای کسب و کار عنوان شود، تصریح کرد: براساس مطالعات انجام شده فرهنگسرای ولایت گزینه مطلوبی برای این طرح است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان دستورالعمل اجرایی این فرهنگسرا تدوین شده است.

وی با بیان اینکه حوزه کسب و کار به یکی از مشکلات بزرگ هر استانی تبدیل شده است، تصریح کرد: شهرداری می‌تواند در این راستا قدمی بردارد تا مشکل برطرف شود.

بادامی‌نجات با اشاره به «طرح بهنام» افزود: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۷ به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر انقلاب اسلامی و جایگاه ویژه شورای شهر، شهرداری همدان و سازمان‌های وابسته به عنوان نهاد‌های اثرگذار و مرتبط با بدنه جامعه، اعضای شورا در راستای تحقق عینی اهداف، «افزایش سطح کیفی تولیدات استان»، «کاهش نرخ بیکاری»، «افزایش تولید ناخالص داخلی» و «رونق کسب و کار‌های بومی استان همدان» را در قالب اجرای طرح «بهنام» (برند همدانی، نماد افتخار ملی) اعلام کردند.

وی گام نخست در اجرای «طرح بهنام» را تقویت فرهنگ مشارکت عمومی شهروندان همدانی برای خرید کالا و خدمات ایرانی با اولویت کالا‌های تولیدی استان برشمرد و اضافه کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی و به ویژه تولیدات بومی از طریق ایجاد طرح‌ها و تسهیلات تشویقی و پایش و نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح، تعهد به استفاده از کالا‌ها و خدمات با کیفیت داخلی و بومی استان از دیگر موارد تأکید شده در این طرح است.

عضو شورای شهر همدان درباره وضعیت مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان نیز گفت: زمانی که سالن اصلی این مرکز راه‌اندازی شود نبود پارکینگ به عنوان یکی از مشکلات اساسی خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه با آرام‌سازی بلوار ارم نبود پارکینگ به معضلی اساسی خود را نشان می‌دهد، اظهار کرد: باید زمینی اطراف تالار خریداری شود تا پارکینگ مورد نظر تامین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار