معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از رقابت حدود ۴۳ هزار داوطلب استان کرمانشاه در کنکور سراسری امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 26 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی سلیمی  با اشاره به برگزاری آزمون کنکور سال ۹۷ همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه، اظهارکرد: این آزمون طیروز‌های هفتم و هشتم تیر در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه صنعتی و مراکز آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می‌شود.

وی از شرکت ۴۲ هزار و ۶۸۹ داوطلب استان در کنکور ۹۷ خبر داد و گفت: ۵۷ درصد داوطلبان زن و مابقی مرد هستند.

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه بااشاره به اینکه ۲۱ هزار و ۹۴۰ نفر از داوطلبان کنکور امسال در شهرکرمانشاه باهم رقابت می‌کنند، تاکید کرد: ۱۰ حوزه امتحانی دانشگاهرازی، پنج حوزه دانشگاه آزاد اسلامی، دو حوزه دانشگاه صنعتی و مراکز آموزش و پرورش سراسر استان آماده برگزاری این آزمون می‌شوند.

به گفته این مسئول داوطلبان شهرستان‌های استان در مراکز آموزش و پرورش شهرستان محل اقامت خود امتحان خواهند داد.

سلیمی با بیان اینکه فرآیند صدور کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۷ از روز سوم تیر آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ششم اسفند ادامه خواهد یافت، افزود: داوطلبان برای دریافتکارت ورود به جلسه باید به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه نیز از امروز (۵ تیر) در محل سازمان مرکزی دانشگاه رازی به نشانی کرمانشاه، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی دایر شده و تاروز چهارشنبه (ششم تیر) فعال و آماده رفع نواقص کارت‌های ورود به جلسه داوطلبان است.

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه به داوطلبان توصیه کرد از قبل محل آزمون خود را شناساییی کرده تا در روز آزمون با تاخیر ورود نکنند.

آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ صبح و بعدازظهر پنج شنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود، به این صورت که آزمون عمومی و اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی و علومانسانی در صبح پنج شنبه هفتم تیر، آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنج‌شنبه هفتم تیر، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعههشتم تیرماه و آزمون گروه‌های زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار