معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان خبر داد
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: حدود 400 اتوبوس گاز‌سوز در سطح شهر اصفهان وجود داشت که در حال حاضر 200 دستگاه از این اتوبوس‌ها در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۶۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 15 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه بدهی اتوبوسرانی اصفهان به تأمین اجتماعی به همراه جرائم آن حدود 60 میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: اما جرائم آن بخشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این بدهی به صورت تهاتر به تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود، اضافه کرد: این بدهی مربوط به سال‌های گذشته بوده که به صورت تهاتر تسویه حساب می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه از سال گذشته تاکنون هیچ بدهی‌ برای این سال‌ها به تأمین اجتماعی نداریم و بدهی این شرکت به تأمین اجتماعی مربوط به سال‌های متمادی گذشته است، تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگی که در شرکت اتوبوسرانی داشته‌ایم، رفع شده است.

وی با بیان اینکه از اواخر سال گذشته تاکنون نیز هزینه گاز اتوبوس‌های گاز‌سوز به جایگاه فرزانگان پرداخت می‌شود، ادامه داد: حدود 400 اتوبوس گاز‌سوز در سطح شهر اصفهان وجود داشت که طی سال‌های گذشته تعدادی از این اتوبوس‌ها به اتوبوس‌های دیزلی تبدیل شد.

صلواتی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 200 اتوبوس گاز‌سوز در سطح شهر اصفهان فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: بیش از نیمی از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فرسوده است و از لحاظ بهره‌برداری و زیر‌ساخت‌ها در این ناوگان دچار مشکل هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار