رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري سارقان مأمورنما درهمدان خبرداد و گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شد که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
کد خبر: ۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ 22 January 2015

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري سارقان مأمورنما درهمدان خبرداد و گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شد که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

به گزارش تابناک همدان ،سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت: ماموران گشت انتظامي پليس در ساعت 4 و 20 دقيقه در حين گشت زني در سطح شهر همدان به يك دستگاه خودرو سمند مشكي رنگ مشكوك و جهت بررسي مدارك هويتي افراد و مالكيت خودرو اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وي افزود: پس از توقف خودرو، ماموران متوجه اظهارات ضد و نقيض سرنشين و راننده خودرو شدند که در نتيجه بازرسي از داخل خودرو باتوم، افشانه، بيسم دستي و يك تيغه شمشير كشف شد و در همين حين سرنشين خودرو كارت عضويت حفاظت اجتماعي دادگستري شهرستان كرمانشاه را به منظور مجوز حمل تجهيزات مكشوفه ارائه کرد که ماموران به صحت کارت ارائه شده مظنون و جهت رسيدگي افراد را به همراه موارد کشف شده به اداره پليس انتقال دادند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: با عنايت به حسايت موضوع و احتمال باندي بودن، پرونده با دستور فضايي به پليس آگاهي ارسال و به دايره عمليات ويژه محول شد كه در ابتدا جهت اطمينان، خودرو دستگير شدگان مجددا" مورد بازرسي تكميلي قرار گرفت.


سرهنگ زارعي اظهار داشت: با كشف تجهيزات جديد، مسير پرونده تغيير پيدا كرد و با بررسي تكميلي و همه جانبه و انجام استعلامات و اقدامات اطلاعاتي و استفاده از تكنيك هاي مصاحبه و بازجويي، در نهايت متهم رديف دوم لب به اعتراف گشود كه با تشكيل باندي از تير ماه سال جاري به عنوان مامور ناجا اقدام به اخاذي از فروشندگاه عمده مواد مخدر در سرآسياب از حوزه شهرستان ملارد نموده كه با بيان جزئيات و تشريح اقدامات مجرمانه به پنج فقره سرقت و اخاذي 570 ميليوني تحت عنوان مامور ناجا معترف شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان وي ادامه داد: متهم رديف اول نيز با روبرو شدن با اعترافات متهم رديف دوم اقرار به مشاركت در سرقت هاي ذكر شده کرد و سه نفر از همدستانش را معرفي کرد که در نهايت در بازجويي تكميلي به دادسرا معرفي شدند و سلاح هاي مكشوفه به اداره تشخيص هويت ارسال تا بررسي هاي لازم روي آن انجام گردد.

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در خاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شد که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار