مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی از صدور پروانه استاندارد تشویقی شمش منیزیم برای نخستین بار در کشور در خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 14 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد رضا مروی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در زمینه تولید شمش منیزیم غیر آلیاژی بر اساس استاندارد ملی به شماره 16589 در خراسان جنوبی صادر شد.
وی تصریح کرد: واحد تولیدی شمش فلز رویال فردوس تنها تولید کننده شمش غیرآلیاژی منیزیم در کشور، موفق به دریافت پروانه استاندارد تشویقی شد.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت شمش فلز رویال به عنوان نخستین و تنها تولید کننده شمش منیزیم در ایران و خاورمیانه فعالیت خود را از دی ماه 93 آغاز کرده است.
مروی مقدم همچنین از اجرای طرح ویژه نظارتی بر کالاهای پرمصرف این اداره کل در ماه رمضان خبر داد و افزود: این طرح با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده و حفظ سلامت شهروندان در سطح استان اجرا و در مراحل پایانی خود قرار دارد.
وی گفت: در این طرح برخی از پرمصرف ترین اقلام با هدف حفظ سلامت شهروندان و حمایت از حقوق شهروندی از جمله روغن سرخ کردنی، روغن خوراکی مصرف خانوار، پنیر تازه، شیر پاستوریزه، کشک مایع، شکر، انواع زعفران و خرما به صورت ویژه در واحدهای تولیدی، توزیعی و تمرکز، کنترل و نظارت شده و همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار