مدیرعامل سازمان آتش نشانی آبادان خبر داد:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان گفت: عصر روز گذشته، بروز دو حادثه آتش سوزی در آبادان یک مصدوم و یک جان باخته در پی داشت.
کد خبر: ۶۱۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 08 June 2018

مجید فرحانی پور افزود: ساعت ۱۷:۳ دقیقه عصر روز گذشته یک فقره آتش گرفتن تانکر حامل مواد ام. تی. پی (از مشتقات نفت) در خیابان شهید کارکوب زاده، جاده پتروشیمی به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که گروه عملیاتی این سازمان راس ساعت ۱۷:۸ دقیقه به محل رسیده و حریق را اطفاء کردند.

وی با بیان اینکه آتش گرفتن چرخ خودرو به دلیل گرم شدن لنت ترمز دلیل بروز این حادثه بود، افزود: متاسفانه راننده مصدوم این حادثه به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی آبادان بیان کرد: همچنین ساعت ۱۷:۲۱ دقیقه روز گذشته یک فقره آتش سوزی در یکی از مناطق شهر به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که گروه عملیاتی ساعت ۱۷:۲۴ دقیقه به محل حادثه رسیده و به اطفاء حریق پرداختند.

فرحانی پور با بیان اینکه این حادثه به دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی اتفاق افتاد، اظهار کرد: در این حادثه مردی ۲۳ ساله در حال جوشکاری مخزن ال. پی. جی از ناحیه دست، پا و صورت به دلیل انفجار مخزن دچار سوختگی شد که به سرعت توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان اعزام شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار