امام جمعه ایلام گفت: مشکلات اقتصادی کشور با روحیه و اندیشه انقلابی و مدیریت جهادی قابل حل است. حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی و دور زندن تحریم‌های ظالمانه است.
کد خبر: ۶۱۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 08 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ آیت‌الله محمد نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی و جنگ اقتصادی در 40 سالگی انقلاب به دنبال به زانو در آوردن نظام ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: متاسفانه در داخل همه مطبوعات زنجیره‌ای به این جنگ نرم و ناکارمدی نظام و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و تضعیف مدیریت اقتصادی دامن می‌زنند.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس از برجسته‌ترین یادگارهای امام راحل است. روز جهانی قدس نمایش وحدت امت اسلامی و اتحاد و انسجام جهان اسلام و روز مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مدیریت مشترک امام راحل و رهبر معظم انقلاب در هدایت انقلاب و نظام اسلامی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط رهاورد 40 سالگی عمر انقلاب است.

وی ادامه داد: تزریق امید و توانمندی به ارکان دولت و مردم در شرایط سخت و بحرانی از هنرهای ناب رهبری در طول 29 سال گذشته بوده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و سه دهه مدیریت شایسته و عبور از توفان‌ها و تلاطم‌ها و خنثی کردن تهدیدات بنیان بر افکن دشمن و فراز و نشیب‌های انقلاب کمتر از تدبیر و هوشیاری رهبری داهیانه سکاندار و بنیانگذار نظام اسلامی در دهه دوم، سوم و چهارم انقلاب نبوده است.

لطفی تصریح کرد: همانند تدبیر امامگونه رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن فتنه 18 تیر 78 که تلالو دیگری از هنر رهبری و هدایت ایشان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار