مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در شرایط فعلی دعوای خودی با خودی و تنه زدن به یکدیگر زیبنده جامعه نیست بلکه امروز باید با باور، محبت، انسجام و برادری در راستای تشکیل حکومت جهانی گام برداریم.
کد خبر: ۶۱۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 04 June 2018
 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در شرایط فعلی دعوای خودی با خودی و تنه زدن به یکدیگر زیبنده جامعه نیست بلکه امروز باید با باور، محبت، انسجام و برادری در راستای تشکیل حکومت جهانی گام برداریم.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی ظفری در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمع کارکنان آموزش و پرورش استان همدان افزود: اصل مهمی به نام انتظار و جامعه توحیدی در میان ملت ایران وجود دارد و برای تحقق این اصل و تشکیل حکومت جهانی باید انسان‌ها مهربان، فداکار و عاشق باشند.

وی با بیان اینکه هر کشوری که قصد تعرض به کشور دیگری را داشته باشد اول پیشینه آن کشور را بررسی می‌کند اظهار داشت: دفاع مقدس پیشینه ملت ایران است که هر کشور متجاوزی را از تعرض به ایران باز می‌دارد.

سردار ظفری با بیان اینکه امروز ایمان، تقوا و عظمت ملت ایران عناصر قدرت دنیا را بر هم زده است گفت: در روزگار کنونی هر یک از ما باید یک قهرمان و رزمنده باشیم و اگر هر کسی کار خود را در هر جایگاهی که هست به درستی انجام دهد و به تعهد خود عمل کند یک قهرمان است.

وی بیان کرد: خدا خواسته که ملت ایران بزرگ شود و باید قدر این بزرگی و عظمت ملت ایران را بدانیم و برای ارتقای آن تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان نیز در این نشست گفت: انقلاب‌های فرانسه، روسیه، چین، آمریکا و انقلاب اسلامی ایران، معروف‌ترین انقلاب‌های دنیا هستند، اما همه این انقلاب‌ها به جز انقلاب اسلامی ایران با گذشت زمان از آرمان‌های خود دور شدند.

محمد پور داود افزود: وجود سه عنصر ایمان، تبعیت از رهبری و مردم سه عنصر مهمی است که موجب شده انقلاب اسلامی ایران بعد از چهار دهه همچنان محکم و پرخروش در راه آرمان‌های خود پیش رود.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) احیاگر تفکر اسلام ناب محمدی و ابداع گر انقلابی بی نظیر در سطح دنیا بود اظهار داشت: ویژگی برتر انقلاب اسلامی این است که مردمی با ایمان داشته که همواره برای انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند و در همه دوران‌ها، رهبری شجاع، نترس و آگاه به زمان داشته است.

روح بلند پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان، حضرت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار