راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز از چهارراه 15 خرداد آغاز و به سمت حرم احمد بن موسی(ع) ادامه دارد.
کد خبر: ۶۱۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 03 June 2018

تابناک فار س به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی روزجهانی قدس ساعت 10و30 روز جمعه 18 خردادماه هم‌زمان با سایر نقاط کشور در استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز از چهارراه 15 خرداد آغاز وبه سوی خیابان لطفعلی خان زند، چهارراه خیرات، چهارراه مشیر، پیروزی، بلوار شهید آیت‌الله دستغیب و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام ختم می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه قدس پایتخت همیشگی فلسطینیان است و ملت مسلمان جهان اجازه پایتختی را به رژیم صهیونیستی نمی‌دهد، افزود: استکبار جهانی با انتقال پایتخت رژیم اشغالگر به قدس درصدد نفاق میان مسلمانان جهان است که با وحدت امت مسلمان این ترفند نیز با شکست روبه‌رو می‌شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: روزجهانی قدس به‌عنوان روز تعیین کننده‌ای در میان مسلمانان جهان به‌ویژه خاورمیانه است و با حضور پرشور مردم ایران اسلامی و جهان اسلام درراهپیمایی باردیگر به استکبار وایادیش اعلام می‌کنیم که اسلام پیروز است و قدس شریف به صاحب اصلیش بازمی‌گردد.

رضایی تصریح کرد: از مردم متدین وروزه‌دار استان فارس درخواست می‌شود با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت کنند در رکاب امام، ولایت و رهبری تا رسیدن به آزادی قدس درحرکت هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار