رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام در مازندران مطرح کرد:
رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در مازندران گفت: تجمع مردمی به مناسبت بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در ۱۳ شهرستان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 02 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : سرهنگ عسگر مجیدی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران بر لزوم پاسداشت و ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام راحل تأکید کرد و گفت: حضرت امام راحل ما را از اسارت طاغوت رهایی دادند و اسلام نابرادر فضای جامعه حاکم کرد و امروز شاهد امنیت و عزت ملت و کشور ایران اسلامی هستند.

سرهنگ مجیدی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل، خواستار انتقال اندیشه و افکار حضرت امام راحل به نسل‌های مختلف جامعه شد و گفت: امسال برای شرکت در مراسم سالگرد حضرت امام راحل به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، اعزام کاروانی صورت نخواهد گرفت ولی افراد به‌صورت خودجوش و مردمی در مراسم شرکت خواهند کرد.

وی از برپایی تجمع در ۱۳ شهرستان استان به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام راحل برای ترویج اندیشه‌ها، افکار و اهداف بنیان‌گذار انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌هایی با موضوع تبیین اندیشه‌های امام از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در مازندران یادآور شد: روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه باید در اذهان مردم باقی بماند و محتوا و برنامه‌های تبلیغی در تمامی شهرستان‌ها در نظر گرفته‌شده است.

سرهنگ مجیدی با اشاره به گردشگرپذیربودن مازندران گفت: در تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی نیز، برنامه‌های تبلیغی برای ترویج و بزرگداشت اندیشه‌های امام راحل تدارک دیده‌شده است.

وی اعزام یک گروه از موتورسواران بسیجی برای شرکت در بزرگداشت امام راحل در تهران را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: این گروه از ظهر پنجشنبه به سمت مرقد حضرت امام راحل حرکت می‌کنند.

وی بابیان اینکه برخی افراد مرعوب فضای بین‌المللی قرار می‌گیرند اظهار داشت: بجای اینکه حوادث را با معیار انقلاب بسنجند با فضای بین‌المللی می‌سنجند و این امر سبب می‌شود تا اصل انقلاب منحرف شود و باید جلوی آن گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار