شهرستان کهگیلویه؛
مدیر کمیته امداد دهدشت در این نشست اظهارداشت: در سال گذشته ۵۴۳ میلیون تومان زکات در شهرستان کهگیلویه جمع‌آوری و در موارد مصرفی هزینه شد.
کد خبر: ۶۱۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ 01 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روز گذشته نشست شورای زکات با حضور مسئولین مراکز و خانه های ترویج، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه و مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

مدیر کمیته امداد دهدشت در این نشست اظهار داشت: در سال گذشته ۵۴۳ میلیون تومان زکات در شهرستان کهگیلویه جمع‌آوری و در موارد مصرفی هزینه شد.

امرالله فروزنده افزود: بیش از ۴۸۳ میلیون تومان از این مبلغ زکات مستحبی بوده است.

وی افزود: جمع زکات واجب جمع آوری شده در این سال مبلغی در حدود ۶۰میلیون تومان می باشد.

امرالله فروزنده گفت: زکات جمع‌آوری شده با نظر ستاد زکات شهرستان در پروژه‌های عام‌المنفعه ازجمله عمرانی، ساخت مسجدوحسینیه و کمک به معیشت نیازمندان هزینه شده است.

فروزنده بیان کرد: در سال جدید نشست‌های متعددی با ستاد زکات شهرستان برگزار و با توصیه‌های امام جمعه، کمک‌های اعضای ستاد وهمچنین هماهنگی با فرمانداری، دهیاران، شوراها برگزار شده است.

مدیرکمیته امداد دهدشت باقدردانی از سیدعمران تقوی و سایر عوامل اجرایی جهادکشاورزی کهگیلویه افزود: امیدواریم به رغم خشکسالی و کاهش برداشت محصولات کشاورزی بتوانیم به تعهدات خود در زمینه جمع‌آوری زکات عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار