تابناک / این نماینده، همان کسی است که ارتباط نزدیکی با یکی از شهرداران سابق رشت داشته و احتمال می رود عقد مقدمات قرارداد با این ژن خوب در گذشته فراهم شده باشد.
کد خبر: ۶۱۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 31 May 2018

تابناک / این نماینده، همان کسی است که ارتباط نزدیکی با یکی از شهرداران سابق رشت داشته و احتمال می رود عقد مقدمات قرارداد با این ژن خوب در گذشته فراهم شده باشد.

به دلیل نبود صنایع تولیدی مادر، شهرداری رشت از جمله سازمان های عریض و طویلی است که بار ایجاد اشتغال را در شهر رشت به دوش می کشد! روند جذب نیرو هم در آن علی رغم تعداد بالای نیروهای موجود، هیچگاه متوقف نمی شود. اگرچه در گذشته، داشتن نسبت فامیلی با شورانشینان یا بعضی از مسئولین شهر و استان نقش موثری در تسهیل روند به کارگیری در شهرداری داشته اما هم اکنون شیوه دیگری برای الزام شهرداری به کار گرفته می شود.

گویا فعالیت در قالب پیمانی، قراردادی و یا حتی مشاوره و شکایت از شهرداری به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از اتمام مدت قرارداد، سناریویی است که بسیاری از جویندگان کار را بر پشت میزهای مدیریتی شهرداری رشت نشانده است. البته داشتن یک پارتی صاحب نفوذ مانند یکی از اعضای شورا برای انعقاد قرارداد اولیه لازم است.

در همین راستا، شنیده می شود اخیراً برادرزاده یکی از نمایندگان فعلی تهران! از همین طریق توانسته شهرداری رشت را محکوم و رای بازگشت به کار خود را از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان دریافت کند. این نماینده، همان کسی است که ارتباط نزدیکی با یکی از شهرداران سابق رشت داشته و احتمال می رود عقد مقدمات قرارداد با این ژن خوب در گذشته فراهم شده باشد. در خصوص روابط فی ما بین این نماینده و آن شهردار همین بس که شهردار وقت جلسه خود با اصحاب رسانه را به علت منتظر ماندن آقای نماینده در دفتر وی، نیمه کاره به پایان رسانده بود.

قابل تامل آن که این ژن خوب در کنار نعمت داشتن عموی نماینده، ارتباط فامیلی با یکی از مسئولان بلندپایه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان هم داشته که صدالبته فرآیند محکومیت شهرداری و کسب رای بازگشت به کار را برای او آسان تر کرده است! بعید است این ژن خوب بخواهد در شهرداری رشت ماندگار شود بلکه احتمالاً با اخذ ماموریت از شهرداری به یکی از ادارات دولتی و با استفاده حداکثری از ظرفیت عمو جان و حمایت های همیشگی اش از دولت، به زودی ایشان را در قالب یکی از مدیران پرتوان و شایسته خواهیم دید!

 

خزر/

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
دولت تدبیر و امید چه کاری میکنی با این ژنهای درجه یک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
همه میدونیم کیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار