مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري يزد تأکید کرد:
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد با اشاره به ضرورت بهره‌مندي جامعه امروز از گفتمان پيشكسوتان و سرمايه‌هاي انقلاب و دفاع مقدس،‌گفت: نقش آفريني مردم و سازمان‌هاي اجتماع محور در تبيين و تداوم ارزش‌ها تاثيرگذاري بهتري به همراه دارد .
کد خبر: ۶۱۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 30 May 2018

«فخرالسادات خامسی هامانه» در جلسه هماهنگي برنامه‌هاي گراميداشت سالروز ارتحال حضرت امام خميني (ره)‌، يوم‌الله 15خرداد و روز جهاني قدس،‌اظهار کرد:‌ در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي قرار داريم و بيش از هميشه بايد برنامه هاي گراميداشت ارزش هاي انقلاب رنگ و بوي مشاركت مردمي داشته باشد .

وی با بیان این‌که نقش‌آفريني سازمان‌هاي اجتماع محور و مردم نهاد در اين عرصه بسيار اثرگذار است،‌افزود: برنامه‌ها و مناسبت‌هاي ارزشي و ملي در قالب‌هاي نو و جذاب تعريف شود كه سازمان‌هاي مردم نهاد در اجراي اثرگذار آن سهم بسزايي دارند .

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته فعاليت سازمان‌هاي مردم نهاد و اخذ مجوز در موضوعات آئيني و ارزشي به ويژه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته و از متقاضيان فعاليت در اين عرصه در قالب تشكل‌هاي مردمي حمايت مي‌شود.

خامسی هامانه تصریح کرد: نكته ديگر بهره‌مندي جامعه از پيشكسوتان و سرمايه‌هاي اجتماعي انقلاب و دفاع مقدس است و حضور افرادي در اين جايگاه در نشر ارزش‌ها و مفاهيم و تقويت پايگاه‌هاي فعاليت مردمي بسيار مهم و نيازمند توجه بيشتر است .

وی در پايان بيان كرد: بايد دغدغه هاي مردم را شنيد و نيازها و علايق جامعه را در موضوعات فرهنگي و اجراي برنامه هاي مناسبتي مورد توجه قرار داد تا اثربخشي در اجتماع به ويژه براي نسل جوان را شاهد باشيم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار