نقشه راه پيشگيري از اعتياد شهرستان مهريز در دومین جلسه شورای مواد مخدر شهرستان در سال جاری به تصویب نهایی اعضاء رسید.
کد خبر: ۶۱۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 29 May 2018

«علیرضا علیزاده» ريیس بهزیستی مهريز در اين باره گفت: نقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز که توسط کار گروه پیشگیری از اعتیاد شهرستان و به دبیری اداره بهزیستی مهریز تدوین شده است با هدف برنامه‌ریزی و مشخص کردن شرح وظایف تمامی ادارات شهرستان جهت اثر‌گذاری بر سطوح مختلف پیشگیری به تصویب اعضاء رسید. 

وي وجود نقشه راه پیشگیری را تعیین کننده وظایف و حدود اختیارات ادارات و همچنین بها دادن به گروه‌های و NGO جهت مداخله در سطوح مختلف از مهد‌های کودک تا مراکز دانشگاهی عنوان كرد.

عليزاده با اشاره به این که مهريز دومین شهرستان در بین شهرستان‌هاي استان است كه نقشه راه پیشگیری از اعتیاد در آن تدوين شده است، از حمایت‌های امام جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات مرتبط و اعضاي کارگروه قدرداني كرد.

اين نقشه راه دارای یک پیش گفتار، مقدمه، تاریخچه و 9 سرفصل مختلف در 30 صفحه است که توسط کارگروه پیشگیری از اعتیاد شهرستان به محوریت بهزیستی تدوین شده و از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اجرايی خواهد شد.

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در اين باره ضمن تاکید بر اجرای کامل سند ذکر شده، ادارات شهرستان را موظف كرد تا ضمن همکاری با اداره بهزیستی به عنوان دبیر این سند، برنامه‌های اجرايی خود را مبنی بر اهداف و شرح وظایف تعریف شده، حداکثر ظرف یک هفته جهت جمع‌بندی و تدوین برنامه کلی به اداره به بهزیستی اعلام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار